قضاوت دربی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

قضاوت دربی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

هفته بیست و پنجم لیگ برتر برگزار می شود که با توجه به رقابت در بالای جدول، آرایش داوران نیز بسیار مهم است. این هفته کمیته داوران برادران حیدری برای دیدار استقلال و پرسپولیس تعیین شد و دیگر بازی حساس به حسن اکرمی سپرده شد.

اما نکته مهم این است که امثال مود فنادی فر، امیر عرب برگی، محمدحسین زاهدی فر، سیدرضا مهدوی و سید مهدی سیدعلی در این هفته محاکمه نشدند که با توجه به بازداشت شهرورد در دو هفته آینده جالب توجه است.

بر اساس چیدمان داوران به نوعی پیام و بیژن حیدری شانس زیادی برای قضاوت دربی نخواهند داشت زیرا دو هفته مانده به شهرورد برای یکی از این دو تیم سوت می زنند و معمولا کمیته داوران در چنین شرایطی داوران مسابقه را انتخاب می کنند. استقلال و پرسپولیس برای دربی.

همچنین یکی از داوران معروف زاهدی فر به گفته داور مسابقه شانس زیادی برای زدن سوت این دیدار نخواهد داشت. فنادی فر و عرببراقی با وجود عملکرد خوب در این فصل شاید به دلیل اتفاقات چند هفته اخیر پرسپولیس و استقلال گزینه داوران دربی نباشند.

در این بین گزینه جالبی برای داوری شهرورد مطرح شد: اشکان سولار. این داور 43 ساله در حالی که از نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم به جمع داوران لیگ بیست و دوم پیوست و به دلیل تست ناموفق در ابتدا، دور اول را از دست داد، نام خود را در بازی بزرگ با شش امتیاز فصل دیده است. فصل

با این حال به نظر می رسد یکی از گزینه های جدی خداداد افشاریان برای دربی همین داور باتجربه باشد. جالب اینجاست که فصل برای پرسپولیس و استقلال تمام نشده و در صورت پیروزی در دربی، اولین بازی او برای قرمز و آبی ها در این فصل خواهد بود.

آخرین باری که او برای پرسپولیس قضاوت کرد فصل گذشته در دیدار با مس رفسنجان بود و در بازی لیگ بیست و یکم این تیم با صنعت نفت برای استقلال علامت داد.

البته اشکان سهری هرگونه صحبت از قضاوت دربی توسط کمیته داوران با خود را رد می کند و در مورد شایعه خداحافظی از زمین ها نیز می گوید که حداقل یک فصل دیگر از نظر سنی می تواند قضاوت کند.

اما افرادی مانند وحید کاظمی، رضا مهدوی و… همچنین گزینه های دیگری برای این بازی خواهد بود. اما نکته مهم این است که حتی در این هفته کمیته داوران قصد داشت کاظمی را برای بازی استقلال ترک کند و به نوعی او را از لیست گزینه های دربی کنار بگذارد، اما به دلیل قضاوت او در اولین بازی استقلال – آلومینیوم، این فکر به این نتیجه رسید. رها شده است.

کاظمی در این فصل دو بازی درخشان استقلال و تراکتورسازی را قضاوت کرده است و این هفته نشانه قعر جدول را خواهد داد. باید دید در هفته آینده جایگاه او چگونه خواهد بود.

با این حال باید منتظر ماند و دید در دو هفته آینده چه اتفاقی می افتد و کمیته داوران برای دربی سوم اردیبهشت چه تصمیمی می گیرد. یک عامل جدی در مورد داوری دربی، افکار عمومی خواهد بود که مشخص نیست چه واکنشی به گزینه های کمیته داوران خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید