قطعه جدید آزادراه تهران در شمال تایر امسال افتتاح می شود

به طور آزمایشی قرار بود تا پایان خرداد ماه به بهره برداری برسد تا مردم بتوانند از گره ترافیکی در این مسیر خلاص شوند. اما فعالیت های مهمی برای بهره برداری از این پیست 22 کیلومتری باقی مانده است که مربوط به ایمنی مسیر و مشکلات مربوط به تاسیسات الکترومکانیکی و استقرار دستگاه های عملیاتی مانند اورژانس و پلیس راه است که یک بار زمان افتتاح را به تاخیر انداخته است. از نو.

اگر تجهیزات به موقع نصب و اعتبار داده شود، این قطعه بزرگراه نیز برای سفر تابستانی مردم شلوغ می شود.

«خیراله خادمی» مدیرعامل شرکت زیربنایی و ساختمانی حمل و نقل ایران امروز (یکشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به بازدید اخیر خود از مراحل ساخت و تکمیل این قطعه از بزرگراه تهران – شمال گفت: با اتمام نصب تجهیزات و نظافت در تیرماه سال جاری امکان افتتاح و عبور بزرگراه از این منطقه فراهم می شود.

با افتتاح بزرگراه در پهنه دوم این بزرگراه، ارتباط بزرگراه تهران – شمال با مازندران امکان پذیر می شود. از فاز دوم این بزرگراه، تونل البرز به عنوان طولانی ترین تونل کشور به طول بیش از 6 کیلومتر به بهره برداری رسیده است. پس از اتمام فاز دوم، فاز سوم بزرگراه تهران – شمال که از پل زنگوله ابتدای استان مازندران آغاز می شود به طول 47 کیلومتر باقی مانده و در بزرگراه دشت نظیر به فاز چهارم این بزرگراه متصل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید