قنبریان برکنار شد/ سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی جم منصوب شد

عبدالرحیم کنبریان مدیرعامل پتروشیمی جم برکنار و محمدرضا سمیعی به عنوان ناظر جدید این محصول پتروشیمی منصوب شدند. سامی پیش از این مدیرعامل پتروشیمی دماوند بود.

دستاورد قنبریان در طول 10 ماه مسئولیتش افتتاح سالن غذاخوری در یکی از بزرگترین پتروشیمی های ایران بود.

قنبریان در پتروشیمی جم عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است سوء مدیریت وی باعث کاهش قیمت سهام این شرکت در بازار سرمایه شده است.

به جرات می توان گفت یکی از دلایل برکناری او پروژه پیجم بوده است. پروژه ای که در زمان حضور قنبریان در پتروشیمی جم به عنوان مالک اصلی پتروشیمی جم تنها یک درصد پیشرفت فیزیکی داشت.پدجام مهمترین و البته بحث برانگیزترین پروژه پتروشیمی جم است.

گنبریان با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی “پیجام” را تحویل گرفت، بسیاری از مشکلاتی که در گذشته داشت برطرف شد و انتظار می رفت گنبریان بتواند مشکلات باقیمانده خود را حل کند اما در عمل این اتفاق نیفتاد. «پودژام» در دوران تصدی وی پیشرفت چندانی نداشت و مشکلات آن همچنان پابرجاست. در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه به 86 درصد رسیده است. آماری که نشان از سوء مدیریت او در پتروشیمی جم دارد. پژم به عنوان پروژه لاک پشتی در صنعت پتروشیمی شناخته می شود اما در زمان گنبریان رکورد عدم پیشرفت شکسته شد.

مهم ترین چالش سمیعی در جم پتروشیمی راه اندازی پروژه پادژم است. پروژه ای که در حال حاضر 14 سال است که ادامه دارد و با تغییر مدیریت امیدواریم به زودی شاهد حل مسائلی از جمله مجوز، دعاوی حقوقی و … باشیم. این شرکت

دیدگاهتان را بنویسید