سمیعی: آجورلو مدعی استقلال شد

* سردار آجورلو در این مدت برای استقلال زحمت زیادی کشید که بر هیچکس پوشیده نیست. اگر امروز استقلال در بالای جدول قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی در لیگ بیست و یکم محسوب می شود، نقش این مدیر توانمند و پرتلاش غیرقابل انکار است.

* متاسفانه جریان زهرآگین به دنبال زیر سوال بردن زحمات و خدمات مدیرعامل استقلال و رسیدن به اهداف شوم آنهاست. آنها به دنبال شکست آجورلو نیستند بلکه استقلال را به حاشیه می برند تا این تیم را در مسیر موفقیت نگه دارند چرا که حاشیه نشینان به خوبی می دانند که آجورلو در حال حاضر ستون و چادر اصلی استقلال است.

* آجورلو اعتمادش را از دست داد و به استقلال آمد، خیلی ها نمی دانند، اما او قبل از اینکه مدیریت باشگاه استقلال را برعهده بگیرد، یکی از چهار تیمی بود که شرایط مالی خیلی بهتری نسبت به استقلال داشت و در سال های اخیر نتایج بهتری هم به آنها پیشنهاد داده بودند. همکاری کند، اما او همه چیز را رد کرد.

* آجورلو معتقد بود در سال های اخیر به استقلال و هوادارانش ظلم شده و به همین دلیل مدیرعامل استقلال شد تا از حق این تیم دفاع کند. این آزار و اذیت ادامه خواهد داشت.

* از زمانی که به استقلال آمده با خیلی ها برای به دست آوردن حق استقلال دعوا کرده است، با مردم برای منافع استقلال دعوا کرده که خیلی ها جرات ندارند به چشمانشان نگاه کنند. غرور، حیثیت، آبروی تمام سال های حکومتش را به خاطر استقلال وسط گذاشت، اما چیزی نگفت.

* هر روز برای استقلال بحران و حواشی درست می کنند، نباید بگویی کجا هستند، باید بگوییم همه جا هستند و از همه ابزارشان برای براندازی استقلال استفاده می کنند، اما آجورلو می ایستد و به هیچکس باج نمی دهد. افتخار استقلال

* هواداران استقلال باید زرنگ باشند، این را گفتم تا بدانند همه برای شکست دادن استقلال بسیج شده اند و سرمربی تیم آنها هر روز با مشکلات ریز و درشت مواجه می شود، اما آجورلو می ایستد و اجازه نمی دهد همان بلایی که برای استقلال می خواستند. چند سال گذشته

دیدگاهتان را بنویسید