جانشین قانونی باشگاه استقلال مدعی قیمت استقلال است

جانشین قانونی باشگاه استقلال مدعی قیمت استقلال است

فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه استقلال در خصوص قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: و ما معیارهای مورد نظر را در این زمینه داریم، اولین مسئله این است که زمان مناسبی برای این موضوع انتخاب نشده است. ارزیابی و نظر دوستان را در این زمینه اعلام کنید و در آستانه مسابقات حساس لیگ برتر اعلام این خبر حرفه ای نبود و از طرفی باشگاه استقلال با سازمان خصوصی سازی همکاری کرد و سعی کرد مدارک و مستندات لازم را ارائه کند. در اسرع وقت.

وی افزود: در قیمت گذاری باشگاه استقلال توجه کافی به برند، قدمت، افتخارات باشگاهی که دو بار قهرمان آسیا و دارای دو ستاره است و همچنین اسناد مالکیت بدون مخالفت با کمپ مرحوم ناصر حجازی نیست. و مجموعه با کیفیت بالا صورتهای مالی و صورتهای مربوطه این ارزیابی هیچ ارتباطی با ظرفیت و ارزش واقعی این باشگاه ندارد. در واقع استقلال یک مدرسه واقعی ۷۰ ساله است. اگرچه ممکن است این ارزیابی برای بازار سهام و کارشناسان مالی و اقتصادی مهم نباشد، اما با توجه به احساسات عمیق هواداران پرشور و متعصب استقلال و حفظ منافع این باشگاه، موضوع را ادامه داده و در این زمینه اقدامات قانونی انجام خواهیم داد. . . در واقع مجموعه فعلی باشگاه در هیچ موضوعی به منافع و حقوق خود پایمال نکرده و اجازه نمی دهد حق استقلال از بین برود. همچنین از جناب آقای دکتر سجادی وزیر ورزش می خواهیم که زمینه قانونی واگذاری قطعی این املاک باشگاهی متعلق به وزارت ورزش و جوانان و متعاقبا صدور حکم واگذاری را فراهم کند.

سمیعی در پایان گفت: البته لازم به ذکر است اموالی که برخی از هواداران می گویند ارزشی ندارد عمدتاً اسناد مالکیت به نام استقلال نیست و در 40 سال گذشته هیچکس اقدامی نکرده است. املاکی که در سال های اخیر به استقلال واگذار شده است به همین رقیب واگذار شده و جالب اینکه یکی از املاک باشگاه به نام ورزشگاه مرغوبکار را برای انتقال درفشی فر به استقلال واگذار کردند. که برای آنها جزو اموال رقبا نبود. در نهایت با وجود این همه تغییر قیمت، منطقی و قابل قبول به نظر نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید