قهرمانی دفاع لیگ برتر والیبال بانوان / فصل بیست و یکم با پیروزی 3-0 آغاز شد

ساعت: 19:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781684

بیست و یکمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان ایران با برتری تیم های سایپا مدافع عنوان قهرمانی، ذوب آهن پرافتخارترین تیم و مس رفسنجان مقابل حریفان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته اول مسابقات والیبال برترین های باشگاه های بانوان ایران امروز (پنجشنبه) با برگزاری مسابقات جام سردار دلا به میزبانی یزد، اصفهان، تهران، شیراز و رفسنجانی با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

تیم های سایپا، ذوب آهن، باریج اسنس کاشان، ستارگان فارس و مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر بانوان قهرمان شدند.

* جوانان زرتشتی صفر – سایپا 3

در اولین دیدار این هفته و در تالار وحدت شهر یزد، تیم جوانان زرتشتی این شهر به دیدار سایپا رفت و از عنوان قهرمانی این رقابت ها دفاع کرد.

شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا قهرمانی امسال را مقتدرانه آغاز کردند و با نتیجه 3 بر صفر میزبان خود را شکست دادند تا برای سایر تیم ها خط و نشان بکشند.

جوانان زرتشتی در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 6، 25 بر 13 و 25 بر 15 به مقام قهرمانی دست یافتند و در مجموع 3 ست این مسابقات تنها 34 امتیاز کسب کردند.

معصومه اسماعیل زاده و فاطمه فرج داوران اول و دوم این مسابقات بودند که 74 دقیقه به طول انجامید.

اکرم بن یمین و پریچر غفاری نیز به عنوان ناظران فنی و داوری این دیدار را تماشا کردند.

* مس رفسنجان 3 – بانوان صفر ورامین

در دیگر دیدار این هفته تیم های مس رفسنجان نایب قهرمان لیگ دسته 99 و تیم والیبال بانوان ورامین تیم جدید لیگ برتر در سالن 9 دی رفسنجان به مصاف هم رفتند.

مسی در این دیدار 3 بر صفر حریف خود را با نتایج 25 بر 10، 25 بر 19 و 31 بر 29 شکست داد و سه امتیازی شد.

نماینده ورامین که به گفته نسرین حزنی سرمربی این تیم بازیکن جوانان و نوجوانان است و برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کند، اولین ناکامی خود را در این دیدار تجربه کرد تا از رفسنجان بدون حضور به ورامین برگردد. یک پیروزی یا امتیاز .

نرگس افشین، نوشین حق شناس، فائزه جعفری شیرازی و لیلی توکلی به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داور و ناظر فنی قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

* ذوب آهن 3 – مهرسان صفر

در سومین دیدار هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان، تیم ذوب آهن که پرافتخارترین تیم این رقابت ها است، میزبان مهرسان بود و میهمان خود را 3 بر صفر برنده شد.

شاگردان فریبا صادقی مربی ذوب آهن در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 15 شکست خوردند تا سه امتیاز کامل این دیدار را به دست آورند.

دیدار تیم های ذوب آهن و مهرسان در سالن ملت اصفهان و 77 دقیقه به طول انجامید.

هدیه صابری و راحله اکبرزاده داوران اول و دوم این دیدار بودند و مهران اشرفوریاهی و منیج صادقی به عنوان ناظران فنی و داوری این دیدار را تماشا کردند.

* ستاره های فارس 3 – صخره صفر اصفهان

تیم ستارگان والیبال بانوان فارس که سال 99 لیگ برتر را بدون پیروزی به پایان رساند، لیگ برتر هزار و 400 را درخشان آغاز کرد.

شاگردان مریم پرخیزگر سرمربی تیم ستارگان فارس در اولین دیدار خود در لیگ برتر امسال در سالن ابوالفتی شیراز میزبان ریف اصفهان بودند و با شکست 3 بر صفر حریف خود در رده چهارم جدول قرار گرفتند. اولین هفته.

نماینده اصفهان در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 23 مغلوب ستارگان فارس شد تا در اولین دیدار لیگ برتر بانوان امتیاز کسب نکند.

فرحناز گاویدل و لیلا ویسی داوران اول و دوم این مسابقات بودند. آمنه حاجیان و محبوبه زرنوی زاده نیز به عنوان ناظر فنی و داور مسابقه را تماشا کردند.

* پیکان 1 – باراژ اسنس 3

خانه والیبال تهران در هفته اول لیگ برتر بانوان میزبان دیدار پیکان و باری اسنس کاشان بود.

تیم پیکان یکی از جوان ترین تیم های این رقابت ها با میانگین سنی 21 سال در اولین بازی خود در سال 1400 با نتیجه 3 بر یک مغلوب اسانس باری کاشان شد.

شاگردان فرزانه شعبان خمسه سرمربی باریج اسانس در ست دوم 25 بر 14 شکست خوردند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 23 میزبان خود را شکست دادند و پیروز شدند. برای اولین بار در این مسابقات پیروز شدند و در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

زهرا شیری، زینب حقی، هاجر نجاتی زاده و فاطمه زندی به عنوان داور اول، داور دوم، نظارت فنی و ناظر داوری قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

فریبا محمدیان، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال و پدیده بلوری زاده، سرمربی تیم ملی والیبال دختران ایران نیز در خانه والیبال تهران این دیدار را تماشا کردند.

* نتایج و رده بندی لیگ برتر بانوان در پایان هفته اول

نتایج کامل هفته اول لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

جوانان زرتشتی صفر – سایپا 3 (6 تا 25، 13 تا 25 و 15 تا 25)

* ذوب آهن 3 – مهرسان صفر (25 تا 17، 25 به 22 و 25 تا 15)

* پیکان 1 – اسانس 3 کاشان (17-25، 25-14، 21-25 و 23-25)

* ستاره های فارس 3 – ریف صفر اصفهان (25 تا 17، 25 به 21 و 25 به 23)

* مس رفسنجان 3 – ورامین صفر، والیبال بانوان (25-10، 25-19 و 31-29)

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته اول مرحله مقدماتی به شرح زیر است:

سایپا / یک برد و 3 امتیاز

کپر رفسنجان / یک برد و 3 امتیاز

ذوب آهن / یک برد و 3 امتیاز

ستارگان فارس / یک برد و سه امتیاز

رگبار اسانس کاشان / یک برد و 3 امتیاز

پیکان / بدون محدوده و امتیاز

ریف اصفهان / بدون برد و بدون امتیاز

مهرسان/ بدون برد و بدون امتیاز

والیبال بانوان ورامین/ بدون برد و امتیاز

جوانان زرتشتی یزد / بدون پیروزی و امتیاز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید