قهرمانی مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور چادر ملو اردکان/ 3 رکورد کشوری و 2 رکورد باشگاهی ارتقا یافت.


ساعت: 23:15
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897667

با قهرمانی چادر ملو اردکان مرحله سوم بیست و ششمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در دو و میدانی بانوان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی دو و میدانی، در پایان سومین مرحله نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور، تیم چادر ملو اردکان هدایت بانوان را بر عهده داشت و ورزشکاران شرکت کننده پس از یک نمایش دیدنی موفق به شکستن 3 رکورد کشوری و 2 رکورد باشگاهی شدند. رقابت. آنها کار خود را انجام دادند.

مرحله سوم و پایانی بیست و هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان باشگاه های کشور امروز پنجشنبه به میزبانی ورزشگاه آفتاب اقلب به پایان رسید و تیم چادر ملو اردکان با کسب 773 امتیاز قهرمان شد.

پس از تیم چادر ملو، تیم پلیمر خلیج با 701.5 امتیاز و تیم دانشگاه آزاد با 456.5 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در این مرحله از مسابقات 3 رکورد ملی و 2 رکورد باشگاهی بهبود یافت.

فرزانه فصیحی با ثبت زمان ۱۱.۵۲ ثانیه رکورد باشگاه را ۱۱.۴۴ ثانیه بهبود بخشید.

فاطمه امبی زاده در رشته هفت گانه با کسب 5095 امتیاز هم رکورد باشگاهی بزرگسالان و هم رکورد ملی جوانان را شکست.

صدف آقاجانی با 4919 امتیاز رکورد ملی جوانان و با 4834 امتیاز رکورد باشگاه بزرگسالان را در اختیار داشت. همچنین این ورزشکار در دو ماده 100 متر با مانع با زمان 14.41 ثانیه رکورد رده سنی جوانان کشور را شکست. رکورد قبلی این آیتم با زمان 14.68 ثانیه متعلق به نرگس روستاگر (شهرکرد-4/4/1300) بود.

مانا حسینی با ثبت علامت 41.51 متر در پرش نیزه رکورد ملی جوانان را شکست.

در مراسم اختتامیه این مسابقات از مدیران اجرایی باشگاه ها به دلیل حمایت های صورت گرفته از بانوان شرکت کننده از سوی رهبری فدراسیون تقدیر و تشکر شد.

همچنین فدراسیون دوومیدانی به مناسبت روز جهانی داور از تعدادی از داوران قدردانی کرد.

همچنین طی این مراسم جام اتیکا بیست و ششمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور به تیم گل گهر اهدا شد.

در این دور از مسابقات 150 ورزشکار از تیم های باشگاه پلیمر خلیج فارس، دانشگاه آزاد، گل گهر، چادر ملو اردکان، لیانا بوشهر، تابش رعد مازندران و پادمایدک از اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید