قهرمانی دو و میدانی بانوان کشور با هدایت چادر ملو اردکان تا پایان مرحله دوم


ساعت: 21:25
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894445

با قهرمانی چادر ملو دومین مرحله بیست و ششمین دوره مسابقات دو و میدانی باشگاهی بانوان کشور به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی دوومیدانی، در پایان دومین مرحله بیست و ششمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور، تیم چادر ملو اردکان در رده بانوان به برتری رسید و ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات پس از یک اختتامیه و 2 رکورد ملی را شکستند. یک مسابقه تماشایی. آنها تمام شده اند

مرحله دوم بیست و ششمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های بانوان کشور امروز (پنجشنبه) به میزبانی ورزشگاه آفتاب انگلیسی تهران به پایان رسید و تا اینجای کار تیم چادر ملو اردکان پیشتاز است.

بدین ترتیب تا پایان مرحله دوم، تیم چادر ملو اردکان با 515 امتیاز برتر است و تیم های پلیمر خلیج فارس با 456.5 امتیاز و دانشگاه آزاد با 306 امتیاز در مکان دوم و سوم قرار دارند. .

در این مرحله از مسابقات 2 رکورد ملی و یک رکورد باشگاهی بهبود یافت. در ماده امدادی 4 در 100 متر شاگردان چادر ملو اردکان با ثبت رکورد 46.14 ثانیه رکورد ملی و باشگاهی را شکستند.

همچنین مانا حسینی با رکورد 40.99 متر رکورد پرتاب نیزه نوجوانان کشور را شکست.

در این دور از مسابقات 150 ورزشکار از تیم های باشگاه پلیمر خلیج فارس، دانشگاه آزاد، گل گهر، چادر ملو اردکان، لیانا بوشهر، تابش رعد مازندران و پادمایدک از اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید