قهرمانی هندبال بانوان آسیا پیروزی دلچسب برای بانوان ایران در اولین مسابقه


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913348

بانوان هندبالیست ایران گام نخست را محکم در مسابقات قهرمانی آسیا برداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم هندبال سنگ آهن بافق به عنوان نماینده تیم ملی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در اولین دیدار خود موفق شد تیم ملی هند را با نتیجه 43 بر 35 شکست دهد و اولین برد خود را در این مسابقات به ثبت برساند.

بانوان ایران نیمه اول را با نتیجه 24 بر 14 به پایان رساندند. هندبالیست های ایران در دومین دیدار خود فردا 13 آذر از ساعت 8:30 در تهران به مصاف تیم ازبکستان می روند.

مینا وطن پرست، هانیه لک، فاطمه مرهیس، ملیحه یغمایی پور، نوریه عباسی، عطیه شهسواری، مبینا حسن نژاد، الناز یحیوی پور، راحله اعتمادی پور، محدثه شعبانی، مائده اسحاقی، حدیثه نوروزی، هَنْرَازوآرازیه، فائده نوروزی، شاهسواری. ، الناز قاسمی و آرزو محمدی 19 بازیکن موفق تیم آهن ایران در این مسابقات هستند.

خدیجه قانع و مریم فخری به عنوان مربی، غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی، محبوبه دهقان به عنوان سرپرست و اکرم حبیب لو به عنوان فیزیوتراپ در مسابقات قهرمانی آسیا آنها را همراهی می کنند. تیم هندبال باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق یزد نماینده تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود.

پس از پایان مرحله گروهی در مرحله نیمه نهایی تیم اول گروه A به مصاف تیم دوم گروه B و تیم دوم A به مصاف تیم اول گروه B می رود همچنین تیم سوم نیز به مصاف تیم دوم خواهد رفت. از گروه A به مصاف تیم چهارم از گروه B و تیم چهارم از گروه A برای تعیین رتبه های پنجم تا هشتم به مصاف تیم سوم گروه B خواهد رفت.

تیم های پنجم از دو گروه برای مشخص شدن رتبه های نهم و دهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

* گروه بندی مسابقات قهرمانی بانوان آسیا:

گروه A: ایران، کره جنوبی، ازبکستان، هند، استرالیا

گروه B: ژاپن، قزاقستان، هنگ کنگ، چین، تایلند

برنامه دیدارهای تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

4 دسامبر، جمعه / ایران – ازبکستان

15 آذر یکشنبه / ایران – استرالیا

9 آذر چهارشنبه / ایران – کره جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید