قول عجیب امیر گالنووی به هواداران تیم ملی ایران

قول عجیب امیر گالنووی به هواداران تیم ملی ایران

امیر گالنووی در دوران مربیگری خود وعده قهرمانی یا بهتر بگوییم موفقیت را نداد. او در ابتدای حضورش در استقلال قول سه ساله قهرمانی در لیگ برتر را داد. البته او زودتر به وعده اش عمل کرد اما هرگز قول قهرمانی در فوتبالش را نداد. همیشه می گفت تمام تلاشم را می کنم تا موفق شوم، اما قولی نمی دهم! حتی یک بار گفت مربی که قول قهرمانی می دهد دیوانه است!

اما این بار شرایط کمی متفاوت است. در حالی که کمیته ملی المپیک حبیب کاشانی را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کرده بود و این مدیر تلاش می کرد تا پای افشین قطبی را برای تیم امید باز کند که با حمایت امیر کلانویی، رضا عنایتی این مربی جوان به عنوان سرمربی. تیم امید انتخاب شد و این دو مربی به همراه فدراسیون فوتبال به کمیته ملی المپیک قول دادند که تیم امید را راهی المپیک کنند.

مناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک نیز به صراحت به این موضوع اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال المپیک ما چندان با شاخص ها سازگار نبوده و در این چارچوب نمی گنجد، اما به دلیل استقبال و جو این رشته، آنها را خواهند داشت. در این مسابقات شرکت کنند. همچنین گالنووی و عنایتی رئیس فدراسیون فوتبال قول دادند که بعد از 25 سال این تیم در آینده جایگاه و سهمیه بگیرد. البته آنها دیر کارشان را شروع کردند و قرار بود از 6 ماه پیش آماده سازی شروع شود اما امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید