قیمت خانه 3 متری در مناطق جنوبی تهران چقدر است؟

قیمت خانه 3 متری در مناطق جنوبی تهران چقدر است؟

روز جدید : میانگین هزینه مسکن در جنوب تهران 16 میلیون متر کمتر از کل پایتخت است و ارزش خانه های 100 متری در این نقطه از شهر به طور متوسط ​​دو میلیارد برآورد شده است.

متوسط ​​هزینه مسکن در مناطق جنوبی تهران تقریباً 20 میلیون تن در هر متر مربع است. بر اساس آخرین آمار رسمی از بازار مسکن در تهران، میانگین قیمت مسکن در سه ماهه نوزدهم پایتخت به 21 میلیون تن رسید که این رقم در منطقه 16 حدود 20 میلیون تن و در مناطق 15 و 20 برآورد شده است. شاهد فروش آپارتمان هایی با میانگین قیمت 19 میلیون تن بودیم. به این ترتیب خرید یک خانه 100 متری در جنوب شهر تهران بین یک میلیارد و 900 میلیون تن تا دو میلیارد و 100 میلیون تن هزینه خواهد داشت. آگهی های فروش مسکن در تهران نشان می دهد بسیاری از گزینه ها زیر قیمت به فروش می رسد و از سوی دیگر گاهی قیمت مسکن در مناطق جنوبی پایتخت از میانگین کل شهر بیشتر می شود.

یک آپارتمان 100 متری در شهری واقع در منطقه 20 جنوبی ترین نقطه تهران دو میلیارد تن به فروش می رسد. یعنی 20 میلیون تن در هر متر مربع که تقریباً معادل هزینه متوسط ​​مسکن در مناطق جنوبی تهران است. این ساختمان بیش از 20 سال قدمت دارد و نبود آسانسور، انباری و پارکینگ در ساختمان یکی از دلایلی است که این بلوک به قیمتی نزدیک به میانگین خانه های منطقه به فروش می رسد و 150 میلیون تن نیز به فروش می رسد. تبلیغ کرد. این بنا نوساز، مجهز به آسانسور و پارکینگ محسوب می شود که ارزش هر متر آن تقریباً 31 میلیون تن می باشد. ارزش این واحد برابر با میانگین قیمت منازل مناطق هفتم و هشتم که در شرق تهران قرار دارند می باشد.

متوسط ​​قیمت یک آپارتمان 100 متری در منطقه 15 جنوب شرق تهران یک میلیارد و 900 میلیون تن است. آمارهای رسمی حاکی از آن است که خرید خانه در این نقطه از تهران به طور متوسط ​​19 میلیون تن در هر متر مربع هزینه دارد، اما طبق آگهی های منتشر شده در سکوهای خرید خانه، یک آپارتمان 100 متری در منطقه اتابک تهران در حال حاضر 17 میلیون و 200 هزار تن قیمت دارد. در هر متر مربع یعنی یک میلیارد. 720 میلیون تن به فروش می رسد. این آپارتمان در سال 1377 ساخته شده است، دارای دو خواب و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ می باشد. در منطقه افسریه که یکی دیگر از مناطق منطقه 15 است، مالک یک بلوک 100 متری رقم 3 میلیارد و 400 میلیون تومان را برای فروش در نظر گرفته است. یعنی 34 میلیون تن در هر متر مربع که تقریباً برابر است با میانگین هزینه مسکن در کل تهران – 36 میلیون تن. این بلوک که چهار سال پیش ساخته شده، دارای اتاق خواب مستر، صفحه گاز، آیفون تصویری، کاغذ دیواری، آسانسور و پارکینگ است و در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد.

قیمت یک آپارتمان در متراژ 16 متری 20 میلیون تن است و خرید خانه 100 متری در این نقطه جنوبی باید به طور متوسط ​​دو میلیارد تن هزینه داشته باشد. در منطقه خزانه با این بودجه می توانید یک آپارتمان 100 متری خریداری کنید. بلوک 100 متری که دارای دو اتاق خواب است دو میلیارد و 50 میلیون تن اعلام شده است. وجود پکیج، آسانسور و پارکینگ از جمله امکانات این بلوک است که در سال 1378 ساخته شده و در طبقه آخر ساختمانی پنج طبقه قرار دارد. قیمت آپارتمان در نازی آباد تهران ممکن است بالاتر از میانگین شهر باشد. به عنوان مثال یک بلوک 100 متری در این محله 3 میلیارد و 700 میلیون تن اعلام شده است و خرید خانه با این متراژ در پایتخت به طور متوسط ​​3 میلیارد و 600 میلیون تن هزینه در بر خواهد داشت. مالک در توضیح مشخصات این آپارتمان به تک واحدی بودن و دارای کابینت، پکیج، آسانسور و انباری اشاره می کند.

میانگین قیمت مسکن در منطقه 19 تهران کمی بالاتر از سایر مناطق جنوبی پایتخت است. خانه های منطقه 19 تهران به طور میانگین 21 میلیون تن در هر متر مربع فروش داشته اند و مسکن در سه ماهه 15، 16 و 20 بین 19 تا 20 میلیون تن قیمت داشته است. به این ترتیب طبق آمار خرید یک خانه 100 متری در محله 19 باید به طور متوسط ​​2 میلیارد و 100 میلیون تن هزینه داشته باشد. در هانی آباد آپارتمان های 100 متری تقریبا با همین بودجه به فروش می رسد. این آپارتمان دو سال پیش ساخته شده و با آسانسور و پارکینگ و انباری به فروش می رسد. هزینه یک آپارتمان 100 متری دیگر در هانی آباد دو میلیارد و 700 میلیون تن است. آپارتمان نوساز است و با آسانسور و انباری و پارکینگ به فروش می رسد. البته فروشنده عنوان می کند که قیمت پارکینگ جداگانه محاسبه می شود.

جزئیات آپارتمان های 100 متری در مناطق جنوبی تهران












محل

سنت بنا

فرصت ها

قیمت

شهری

20 سال

دو میلیارد تن

شهری

بینی

آسانسور و پارکینگ

سه میلیارد و 150 میلیون تن

حمله کنید

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و 720 میلیون تن

افسر

چهار سال

اتاق خواب مستر، آسانسور، انباری و پارکینگ

سه میلیارد و 400 میلیون تن

خزانه داری

دو سال

پکیج، آسانسور و پارکینگ

دو میلیارد و 50 میلیون تن

نازی آباد

بینی

بسته بندی، آسانسور و انبار

سه میلیارد و 700 میلیون تن

خانی‌آباد

دو سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

دو میلیارد و 200 میلیون تن

خانی‌آباد

بینی

آسانسور، انباری و پارکینگ

دو میلیارد و 700 میلیون تن

دیدگاهتان را بنویسید