قیمت گوشت در اصفهان; کیلویی 100 تا 155 هزار تن/ کمبود عرضه نداریم اما قدرت خرید مردم کاهش یافته است.


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813048

پورباطنی گفت: از زمانی که صادرات دام زنده متوقف شده، قیمت گوشت به دلیل افزایش قیمت ثابت مانده است اما در حال حاضر به همان قیمت باقی مانده است. در حال حاضر قیمت گوشت قرمز بسته به کلاس آن از 100 تا 155 هزار تن در هر کیلوگرم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عسگر پورباطنی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص آخرین وضعیت بازار گوشت و گرانی گوشت قرمز گفت: علت گرانی گوشت قرمز با توجه به فصول سال متفاوت است. به عنوان مثال، بسیاری از گاوها در اوایل امسال ذبح شدند. گران می شود و نتیجه پیش بینی های ماه های اخیر را خواهیم دید که به دلیل کمبود دام و البته سرما و تلف شدن دام ها قیمت ها را بالا برده است.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان افزود: اما مدتی است که صادرات دام متوقف شده و قیمت گوشت ثابت مانده است، همانطور که قبلاً افزایش می یافت، اما در حال حاضر به همان قیمت باقی مانده است. در حال حاضر قیمت گوشت قرمز بستگی به وزن هر کیلوگرم آن دارد.«100 تا 155 هزار تن موجود است.

وی گفت: نمی توان قیمت گوشت قرمز را در روزهای آینده پیش بینی کرد، زیرا قیمت آن به میزان دام بستگی دارد و مشخص نیست تا چه زمانی صادرات دام متوقف شود، قدرت خرید مردم به شدت کاهش می یابد. . و گوشت در شهر به اندازه کافی مغازه دارد، اما مردم توانایی خرید آنها را ندارند.

پور باطنی گفت: قیمت گوشت قرمز بستگی به تقاضا و عرضه دام دارد، هر چه عرضه دام بیشتر باشد و به دست فروشندگان برسد قیمت ها تعدیل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید