کمبود کالا نداریم اما تاخیر در توزیع کالا وجود دارد/ به روز رسانی قیمت باعث کاهش عرضه نفت شده است


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839280

عبدالرضا روشن نژاد گفت: کمبود کالا نداریم اما تاخیر در توزیع وجود دارد زیرا تغییر قیمت ها و اعمال تعرفه های جدید بر اقلام مورد نیاز مردم زمانبر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالرضا روشن نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی را در وضعیت مطلوبی قرار داد و به تیتریک گفت: خوشبختانه آرامش خوبی در بازار حاکم است.

روشن نژاد به نگهداری مناسب کالاها اشاره کرد و افزود: کمبود کالا نداریم، اما تاخیر در توزیع وجود دارد چرا که تغییرات قیمت ها و وضع تعرفه های جدید برای اقلام مورد نیاز مردم زمان زیادی می برد، اما خواهد شد. در 2 روز آینده حذف می شود.

وی با اشاره به اینکه مرغ و تخم مرغ به اندازه کافی در بازار وجود دارد، گفت: کمبود روغن نداریم اما تاخیر در توزیع آن به دلیل به روز شدن قیمت است و به زودی این مشکل برطرف می شود.

روشن نژاد قیمت روغن مایع سرخ کردنی را 810 گرم 62 هزار تن و روغن آفتابگردان را 810 گرم برای طبخ 63 هزار تن اعلام کرد و تصریح کرد: میزان گوشت مرغ در بازار در ازای تقاضای کالا از سوی مردم است.

وی گفت: در چند روز اخیر تقاضای مرغ از سوی مردم افزایش یافته است، اما کاهش تقاضا امروز مازاد گوشت مرغ را به دنبال داشته است، در مقطعی عرضه بیش از حد ضروری است و آماده ذخیره سازی خواهیم بود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید