لئو در حالت آماده باش؛ آیا مسی به بارسلونا نزدیک شده است؟

هدف بارسلونا برای فصل آینده، جمع آوری 200 میلیون یورو یا از طریق کاهش هزینه ها است. به گزارش مارکا، هدف اصلی بارسلونا ارائه برنامه اقتصادی خود به لالیگا است. اگر به آنها چراغ سبز نشان داده شود، باشگاه می تواند با تضمین های خاصی وارد بازار شود و مهمتر از همه تلاش می کند تا بازگشت لئو مسی را به واقعیت تبدیل کند.

این باشگاه ماه هاست روی فروش 24 درصد از استودیوهای بارسا کار می کند. فصل گذشته، 25٪ به Orpheus Media، یک شرکت متعلق به Jaume Roers، به قیمت 100 میلیون یورو فروخته شد. این چهارمین اهرمی بود که باشگاه برای رهایی از وضعیت مالی وخیم آن زمان خود استفاده کرد و اکنون قصد دارد حقوق سمعی و بصری را دوباره بفروشد.

دو شرکت متخصص در تولید محتوای سمعی و بصری علاقه مند به خرید سهام هستند. و بیش از صد میلیونی که باشگاه در سال گذشته دریافت کرد در مقابل 25 درصد پرداخت می کنند. هیئت مدیره می‌داند که می‌توانست برای یک چهارم استودیوهای بارسا در آن زمان پول بیشتری به دست بیاورد، اما زمان زیادی نداشت و مجبور شد فوراً آن را بفروشد تا وضعیت مالی خود را تمیز کند و وارد بازار شود.

این باشگاه در حال بررسی فروش 49 درصد از استودیوهای بارسا به یک شرکت علاقه مند است و قرار است با Jaume Roers برای فروش 25 درصد از سهام خود مذاکره کند.

در حال حاضر پاسخ به این سوال دشوار است و به نتیجه نهایی فروش بستگی دارد. آنها می توانند 150 میلیون یورو به دست آورند، اگرچه مارکا این ارقام را تایید نکرد. واضح است که چنین حرکتی درآمد قابل توجهی برای باشگاه به همراه خواهد داشت و بسیاری از مشکلات آنها را حل می کند.

در صورت انجام چنین اقدامی، احتمال بازگشت مسی به بارسا افزایش می یابد. ستاره آرژانتینی از علاقه باشگاه برای جذب او آگاه است اما وضعیت مالی باشگاه نامتعادل است. باشگاه به دنبال درآمد است در حالی که آرژانتینی منتظر پیشنهاد تمدید از پاری سن ژرمن و پیشنهاد پرسود از عربستان سعودی است که سر تا پای او را طلایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید