لحظه شماری پرسپولیس برای انفجار 4 بمب نقل و انتقالاتی

لحظه شماری پرسپولیس برای انفجار 4 بمب نقل و انتقالاتی

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس از ابتدای فصل بارها بر عدم وجود تقویتی در لیست تیمش بر اساس خواسته خود و در پی آرای جنجالی کمیته های انضباطی و درخواست سرمربی سرخ پوشان تاکید کرده است. شیرها، او اعتراض خود را افزایش داد و در برابر باخت شیرهای سرخ در بازار نقل و انتقالات تابستانی موضع گرفت. در حالی که پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی موفق شد محمدحسین کنعانی زادگان، یاسین سلمانی، مسعود ریقی، شهاب زاهدی و نبیل باهویی را به خدمت بگیرد و محمدمهدی احمدی نیز پس از پایان قرارداد قرضی اش به جمع قرمزها بازگشت.

سرمربی پرسپولیس دلیل اصلی خروج تیمش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را عدم جذب بازیکنان مورد نظر عنوان کرد و حالا به نظر می رسد یحیی گل محمدی به دنبال رفع نقاط ضعف تیمش برای نیمه دوم است. فصل با این اوصاف گفته می شود پرسپولیس پس از جدال با مس رفسنجان به سرعت وارد بازار نقل و انتقالات شده و بر اساس لیست خواسته های یحیی گل محمدی اقدام به جذب بازیکن خواهد کرد. البته محدودیت های تیم بزرگسالان پرسپولیس باعث شد سرمربی سرخ پوشان در آن سوی لیست خرید، فهرستی اضافه برای تیمش تهیه کند.

یحیی برای بیرانوند رقیب می خواهد

پرسپولیس در حال حاضر علیرضا بیرانوند، مهرشاد اسدی و امیررضا رفیعی را روی خط دروازه دارد. البته در پایان این فصل قرارداد قرضی احمد گوهری با آلومینیوم اراک نیز به پایان می رسد و او به جمع قرمزپوشان بازمی گردد، اما نبود پشتیبان مطمئن برای بیرانوند یکی از دغدغه های یحیی گل محمدی را برای به خدمت گرفتن یک دروازه بان ذخیره کرده است. . سرمربی پرسپولیس در دیدار اخیر خود با رضا درویش لیست بازیکنان مورد نیاز خود را در اختیار وی قرار داد که از اولویت های گل محمدی در بازار تابستانی محسوب می شود.

سرمربی قرمزها به دنبال دفاع چپ است

یحیی گل محمدی در کنار درخواست برای به خدمت گرفتن دروازه بان ذخیره از مدیران باشگاه خواسته تا برای تقویت فاز دفاعی این تیم یک مدافع چپ به خدمت بگیرند. علی نعمتی و محمدمهدی احمدی دو مدافع چپ پرسپولیس در نیم فصل اول بودند، اما گفته می شود بازی های نامنظم نعمتی و کم تجربه احمدی باعث شد سرمربی پرسپولیس به دنبال دفاع چپ باشد و این یکی. حتی گفته می شود که شیاطین سرخ احتمالا به دنبال گزینه خارجی هستند

آیا ترافیک در خط هافبک افزایش می یابد؟

میلاد سرلک در آستانه سربازی اجباری قرار داشت و همین امر باعث شد تا یحیی گل محمدی با وجود حضور چهره هایی چون مسعود ریگی، سروش رفیعی و سینا اسدبیگی، هافبک میانی را در لیست خود طلب کند. البته گفته می شود با توجه به ادامه همکاری با سرلاک، احتمالا جذب یک هافبک اولویت اصلی قرمزها نخواهد بود، اما با این وجود در لیستی که سرمربی پرسپولیس به مدیران این باشگاه ارائه کرده، وجود دارد. می توان درخواست برای استخدام یک هافبک را مشاهده کرد. اگر بازیکنی خط هافبک پرسپولیس را ترک نکند و بازیکن جدیدی به لیست خط میانی سرخ ها بپیوندد، ترافیک در آن پست به اوج خود می رسد و یحیی گل محمدی با چالش شیرینی برای تیمش روبرو می شود.

ما مشتاقانه منتظر بازگشت لوکادیا هستیم

گل محمدی مهمترین دغدغه او در خط حمله است. شهاب زاهدی و نبیل بهویی در حال حاضر در لیست مهاجمان متخصص پرسپولیس قرار دارند اما این دو مهاجم در 14 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر موفق به زدن 6 گل شده اند که آمار قابل قبولی نیست. سرمربی پرسپولیس از نیاز به جذب مهاجم جدید خبر داده و گفته می شود اولویت اول پرسپولیس یورگن لوکادیا است و مذاکرات با این مهاجم هلندی آغاز شده و احتمال دارد در صورت جذب، بهویی از جمع سرخ ها جدا شود. تیم البته گفته می شود در صورت شکست مذاکرات با لوکادیا، اولویت پرسپولیس جذب مهاجم خارجی است و باید دید با توجه به لیستی که یحیی گل محمدی ارائه کرده، در بازار زمستانی چه بازیکنانی به لیست پوشان سرخ اضافه می شوند.