رقابت نکونام و گل محمدی برای جذب بمب های نقل و انتقالاتی

اما ماندن در استقلال باعث شد جواد نکونام بار دیگر شانس خود را برای خرید این لژیونر شاغل در لیگ دانمارک امتحان کند. با این حال سرمربی آبی ها شب گذشته اعلام کرد که علیرغم درخواست او، باشگاه نمی تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.

نکونام در حاشیه بازی دوستانه با پیکان گفت: سعید عزت اللهی و رضا اسدی را می خواستیم، هر بازیکنی را می خواستیم اما نگرفتند. حتی بازیکن قرارداد دارد و سر تمرین نمی آید. می گویند بگذار دو سه روز بگذرد بازیکن می گیریم. از کجا انجامش می دهی قربان! این تیم قرار است سه هفته دیگر بازی کند. فردا هواداران از من در مورد نتایج سوال خواهند کرد. نتیجه چیست؟ نتیجه جذب بازیکن است.

این در حالی است که پیش از این رضا درویش نیز شایعه مذاکره پرسپولیس با عزت اللهی را تایید کرده بود و در عین حال قرارداد این بازیکن با وایل را مانعی برای پرسپولیسی ها برای به خدمت گرفتن هافبک دفاعی تیم ملی دانسته بود.

عزت اللهی در همان زمان با مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال تماس گرفت، پیشنهاد تمدید قرارداد وایل را هم در چنته داشت اما شخصا راهی دانمارک شد تا شاید پس از کسب رضایت، مسیر تیم اروپایی دیگری را در پیش بگیرد.

البته قرارداد این بازیکن با ویلی تا نقل و انتقالات زمستانی است و در صورت تمدید نشدن قرارداد، او این فرصت را خواهد داشت که در نیم فصل شخصا درباره تیم بعدی خود تصمیم بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید