لزوم ردیابی علل حادثه در خروج از ریل قطار یزد – مشهد


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844436

جوکار نماینده مردم یزد اشکذر در مجلس گفت: امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه قطار مشهد یزد در حال انجام است و باید تدابیری اندیشیده شود تا از بروز چنین حوادث ناراحت کننده ای جلوگیری شود.

محمدصالح جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و شهرستان ندوشن در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به واژگونی قطار مشهد یزد و تسلیت خانواده آن مرحوم. آسیب دیدگان این فاجعه گفت: باید علل وقوع فاجعه بررسی و ردیابی شود، چرا این اتفاق افتاده و از تکرار این حوادث جلوگیری شود.

وی افزود: تلاش برای امدادرسانی در حال انجام است و تیم های امداد و نجات زمینی و هوایی از شهرهای مشهد، طبس و یزد برای انتقال مجروحان برای ارائه سریع ترین خدمات اعزام شده اند.

جوکار گفت: وقتی مردم را به زور از تغییر هدف باغات منع می کنیم و برای خرید آن پولی نمی دهیم، مردم هم تخلف می کنند، بنابراین باید چاره اندیشی شود. برای جلوگیری از تخلف.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخشداری ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال 93 جابجایی خط ریلی باری یزد به خارج از شهر و شرق یزد تصویب شد، گفت: این مصوبه ابلاغ شد. به استان، اما متأسفانه در این سالها هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

جوکار افزود: اخیرا در سفر دکتر نق زاد به یزد بحث حمل و نقل ریلی مطرح شد و تصمیمی داشتیم و به دنبال این هستیم که راه آهن بار از یزد خارج شود.

وی گفت: به دنبال این هستیم که در مرحله اول بارها را از شهر خارج کنیم، اما بحث سفر هزینه بر است و برای مردم بسیار سخت است، بنابراین شما به دنبال آن نیستید تا بتوانیم در این زمینه برنامه ریزی کنیم. آینده.”

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و شهرستان ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت:

جوکار با تاکید بر اینکه همه انتظار عدالت در ارائه خدمات را دارند، گفت: مردم در برخی نقاط شهر از اندک خدماتی که دریافت می کنند گلایه زیادی دارند و انتظار دارند خدمات شهری بدون تبعیض ارائه شود.

وی در پایان با بیان اینکه مردم نسبت به حقوق خود آگاه نیستند، افزود: بسیاری از مشکلاتی که جامعه از آن رنج می برد، به دلیل عدم آگاهی مردم نسبت به حقوق و تکالیف خود نسبت به سایر شهروندان و مشکلات جامعه است که این امر مستلزم تلاش همگانی است. آنها را با قوانین آشنا کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید