مقصران یا متخلفان احتمالی حادثه خروج قطار از ریل شناسایی خواهند شد


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1844564

واحدی گفت: پس از بررسی های دقیق تر، عاملان یا عاملان احتمالی خروج قطار مسافربری مشهد – یزد از ریل در شهر طبس با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی معرفی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانپس از خروج قطار مشهد – یزد از ریل، وزیر وحیدی با قطار مسافربری در محور راه آهن طبس به محل حادثه رفت.

احمد واحدی روز چهارشنبه در گفت و گوی زنده تلویزیونی گفت: هم اکنون به همراه وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه آهن و رئیس سازمان مدیریت بحران، استانداران یزد و خراسان جنوبی و استانداری یزد و خراسان جنوبی در محل حادثه حضور داریم. یک رهبر عمومی هلال احمر.»

وزیر کشور همچنین گفت: حادثه خارج شدن قطار از ریل حوالی ساعت 5:22 امروز رخ داد و بلافاصله عملیات امداد و نجات آغاز شد.

واحدی با اشاره به حضور آمبولانس ها و تجهیزات از ساعات اولیه در محل، افزود: تاکنون 17 نفر در این حادثه جان باخته اند. البته این آمار قطعی نیست و پس از بررسی پزشکی قانونی آمار دقیق اعلام خواهد شد. “

وی گفت: پزشکی قانونی برای اعلام تعداد دقیق کشته شدگان حادثه خروج قطار از ریل در طبس ادامه دارد.

واحدی تعداد کل مسافران قطار مشهد – یزد را 382 نفر دانست و گفت: اعضای کمیسیون تصادفات در محل حضور داشتند و با حضور وزیر راه و شهرسازی بررسی های لازم انجام می شود. توسعه و نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به انتقال تمامی مجروحان در شهرستان طبس افزود: سایر مسافران نیز با اتوبوس از طبس به یزد منتقل شدند.

وزیر کشور تاکید کرد: پس از بررسی دقیق تر، عاملان یا عاملان احتمالی این حادثه با حضور کارکنان وزارت راه و شهرسازی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید