معاون وزیر نفت برای شناسایی مقصران حادثه پمپاژ نفت کوهدشت دستور ویژه صادر کرد

معاون وزیر نفت دستور ردیابی و شناسایی مقصران حادثه ایستگاه پمپاژ نفت شهرستان کوهدشت را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی وی در پیامی جان باختن پنج نفر از کارکنان مرکز انتقال نفت «برداسپی» منطقه لرستان بر اثر گازگرفتگی را به خانواده آن مرحوم و کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت تسلیت گفت.

در پیام جلیل سالاری آمده است:

«خبر تلخ و جانکاه درگذشت چند تن از هموطنان عزیز و همکاران پیمانکار کارکنان شرکت «ارگ سازان ناوه» خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان در حین انجام وظیفه موجب شد اینجانب و کلیه همکارانم در کشور شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران بسیار متاسف است.

ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و همکاران محترم، از خداوند متعال برای روح آن مرحوم غفران الهی و برای خانواده های محترم این عزیزان صبر مسئلت دارم.

تیمی متشکل از معاون اینجانب، نمایندگانی از مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل و بازرسی و رسیدگی به شکایات بر اساس صحنه حادثه برای شناسایی و گزارش علل حادثه و افراد مقصر علاوه بر جزئیات دقیق، نیاز است. و مطالعات جامع

بر اساس این گزارش، حوالی شامگاه 27 آذرماه 5 کارگر نسبت به لایروبی سرچشمه ایستگاه پمپاژ نفت براد اسپی کوهدشت اقدام و متأسفانه بر اثر استنشاق مواد سمی در آن محل محبوس شدند.



آیا این خبر مفید بود؟