پلیس: دستور ویژه برای شناسایی تیراندازان تجمعات اخیر مهاباد و پیرانشهر صادر شد

پلیس: دستور ویژه برای شناسایی تیراندازان تجمعات اخیر مهاباد و پیرانشهر صادر شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با ابراز همدردی با خانواده های کشته شدگان تجمعات اخیر در مهاباد و پیرانشهر گفت: مواردی از تیراندازی به نیروهای امنیتی و مردم از میان جمعیت معترض در تجمعات به همین منظور گزارش شده است. دستور پیگیری در مورد این موضوع صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان تجمعات اخیر در شهرهای پیرانشهر و مهاباد گفت: متاسفانه مواردی از برخورد نیروهای امنیتی مشاهده شد. مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.» و مردم معترض در تجمعات اخیر.» به طور مستمر گروهک های ضد انقلاب و افراد مغرض از این فرصت به طرق مختلف استفاده می کنند و به کشتار شهروندان می پردازند که برای این منظور پلیس با دستور ویژه برای پیگیری این موضوع اقدام می کند. موضوع.

وی در ادامه با اشاره به عدم استفاده از سلاح های نظامی برای کنترل تجمعات غیرقانونی تاکید کرد: پلیس به طور جدی در حال رصد و شناسایی قاتل یا قاتلان و عاملان تیراندازی به متوفیان در تجمعات اخیر و میزان مرگ دلخراش است. از متوفی در حال بررسی است و باید از اظهارات نادرست خودداری شود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش ها و دروغگویی های دشمن در این زمینه با استفاده از تاکتیک های عملیات روانی و سیاه نمایی برای تشویش اذهان عمومی و برانگیختن احساسات شهروندان از مردم خواست از هرگونه توقف خودداری کنند. از اماکن در صورت امکان به تجمع و اغتشاشات، در صورت مشاهده افراد مسلح یا مجرمان سابقه دار، سریعا به پلیس 110 اطلاع دهید.

سرهنگ شکری در پایان خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان در اقدامی در راستای تامین امنیت شهروندان موظف به رسیدگی است و در صورت وقوع توطئه، قتل و ایجاد ناامنی طبق قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد. .

دیدگاهتان را بنویسید