مردم باید مقصران حادثه را بشناسند


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907623

جلسه رسیدگی به نقض امیدهای مسابقات جهانی از سر گرفته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ؛ جلسه کمیته انضباطی به منظور رسیدگی به تخلفات در مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال جهان صبح امروز در سالن هیئت مدیره خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد. در این جلسه علیرضا دبیر رئیس، ابراهیم مهربان دبیر و دیگر مسئولان فدراسیون، اعضای کمیته انضباطی و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، سجاد حضور داشتند. غلامی که در این مسابقات از وزن 86 کیلوگرم به وزن اضافه شد، امید قاسمی پزشک و هادی عباسی مطلق مسئولیت تدارکات تیم اعزامی را بر عهده داشتند.

علیرضا دبیر فدراسیون کشتی با تشکر از کمیته انضباطی برای دعوت از همه طرفین این حادثه گفت: اولین چیزی که از شما می خواهم این است که در تصمیمات خود خدا را در نظر بگیرید و مقصر یا مقصران را شناسایی کنید. من به عنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی خواهم در تصمیمات این جلسه دخالت کنم تا شایعه ای مطرح نشود، اما این حق مردم است و باید بدانند مسئولیت بی تدبیری و اشتباهی که صورت گرفت چه کسی است. قهرمانی از تیم ایران تمام جوانب داستان را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید که حق هیچکس ضایع نشود.

رئیس فدراسیون کشتی سپس جلسه را ترک کرد.

فاطمه زرین ماه، رئیس کمیته انضباطی درباره تصمیم اتخاذ شده در این جلسه گفت: صحبت های همه دعوت شدگان به این جلسه شنیده شد، همچنین به دلیل عدم حضور سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، پیمان تشکر و … سرمربی تیم ملی علی روحی آزاد امید در ایران نیز مکالمات تلفنی وی شنیده شد و بررسی های لازم انجام شد. البته فیلم لحظه ضربه به سر آقای گلمی توسط یکی از اعضای اتحادیه باید برای رئیس فدراسیون کشتی ارسال می شد و آن فیلم نیز در کمیته انضباطی بررسی می شد.

زرین ماه تصریح کرد: رای کمیته انضباطی به دلیل نیاز به مشاهده فیلم مربوطه، گزارش فدراسیون پزشکی ورزشی و حضور نماینده این فدراسیون در جلسه و همچنین نیاز به استعلام صادر نشد. فدراسیون جهانی کشتی و گزارش نماینده حراست ورزش و جوانان را ببینید و مقرر شد تا 10 روز کاری آینده گزارشات دریافت شود و پس از آن مجددا این جلسه با حضور کلیه مدعوین و همچنین دعوت شدگان برگزار شود. غایبان

دیدگاهتان را بنویسید