نسل جوان جامعه باید تاریخ شهدا را بشناسند و تبیین کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده فقیه در استان مرکزی صبح امروز در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسئولیت بنیاد شهید بسیار مهم است زیرا خانواده های معظم له شهدا چراغ چشم ملت ایران هستند و پیگیر مطالبات و دغدغه های آنان هستند.» این بخشی از اولویت های مهم است.

دری نجف آبادی گفت: به برکت انقلاب اسلامی جریان عظیم ایثار و شهادت در کشور به سرعت در حال حرکت است و برکات فراوانی برای ملت و نظام اسلامی وجود دارد و این جریان باید همیشه در کشور جاری باشد تا ملت می تواند به ارتفاعات عالی برسد.”

وی ادامه داد: امروز پرچم جریان عظیم ایثار و شهادت را در دستان توانمند مقام معظم رهبری دارید و این پرچم از امام خمینی (ره) به دست ملت رسیده است و این جریان عظیم از نهضت عاشورا و امام حسین(ع) نشأت گرفته است. ع) و همچنان در کشور ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اراک افزود: پرچم ایثار و شهادت ضامن سربلندی و عزت ملت ایران است و پیشرفت نظام اسلامی در گرو برافراشته شدن این پرچم در همه بخش هاست و ملتی که شهادت دارد تسلیم بی معنا خواهد بود. و توطئه های دشمن نمی تواند به این ملت دست یابد.

دری نجف آبادی گفت: ارادت ویژه ملت ایران به شهدا و روند ایثار و شهادت نشان می دهد که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده است و روند ایثار و شهادت باید همیشه زنده و پویا بماند. در جامعه.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمن به دنبال تعرض به فرهنگ نجات بخش و گرانقدر ایثار و شهادت است و در این راستا جنگ شناختی و توطئه علیه جوانان را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: ملت ایران در نقطه عطف بزرگ تاریخی با فرهنگ ایثار و شهادت به موفقیت های بزرگی دست خواهد یافت و فتح قله های بلند در گرو الگوبرداری از فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه سازی آن در همه آحاد جامعه است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه شهدا الگوهای واقعی و الهام بخش هستند و باید به خوبی به نسل جوان ارائه شوند تصریح کرد: امروز نسل جوان جامعه باید سیره شهدا را ارائه و تبیین کنند.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: ترویج و تزریق فرهنگ ایثار و شهادت در اقشار مختلف جامعه باید گسترش یابد و لازم است بنیاد شهید با کمک همه دستگاه ها گام های اساسی در این راستا بردارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید