قتل بی‌عقل زن جوان توسط ریل قطار در مقابل چشمان فرزند خردسالش

مرد معتاد به مواد افیونی که همسرش را با ضربات چاقو در یک جنون به قتل رساند، در انتظار محاکمه است.

مرد تحت تکفل که 36 سال سن دارد، مدتی پیش با همسرش اختلافات شدید خانگی داشت. زن تحصیل کرده که دیگر تحمل وضعیت اسفبار شوهرش را نداشت قصد داشت او را به مرکز ترک اعتیاد ببرد.

بنابراین او طلاهای خود را فروخت تا جان همسرش را نجات دهد، تا او را از باتلاقی که در آن گیر کرده بود نجات دهد، اما نمی دانست که شوهرش در حال برنامه ریزی یک نقشه وحشتناک است.

او که نمی خواست از شر مواد مخدر خلاص شود، قصد کشتن همسرش را داشت و به بهانه تفریح ​​او را به دماوند برد تا جانش را بگیرد، اما ترس بر او چیره شد و اوضاع به گونه ای رقم خورد که سختی مرد دلسوز از ارتکاب جنایت دست کشید.

این شرایط وحشتناک ادامه داشت تا اینکه فردای آن روز مرد افیونی نقشه دیگری کشید و همسر و پسر خردسالش را به بهانه مسافرت سوار یک پژو 206 کرد و همگی به سمت شمال حرکت کردند. این مرد معتاد وقتی از سفر برگشت وانمود کرد که برای رهایی از اعتیاد به کمپ می رود. عقربه های ساعت حدود ساعت 4 بعد از ظهر یکی از روزهای مرداد 1401 را نشان می داد که مرد ظالم ماشین خود را در کنار خط راه آهن منجیل پارک کرد تا نفسی بکشد و کمی استراحت کند.

بنابراین از همسر بدبختش خواست در حالی که پسر خردسالشان در صندلی عقب ماشین به خواب رفته بود از ماشین پیاده شود.

زن جوان به محض پیاده شدن از ماشین و برداشتن اولین قدم، شوهر معتادش به سمت او رفت و ناگهان بدون هیچ مقدمه ای با ضربات چاقو او را به قتل رساند و زن روی زمین افتاد. مرد سنگدل وقتی مطمئن شد همسرش دیگر نفس نمی‌کشد و مرده است، جسد او را به کنار ریل راه‌آهن کشاند و آنجا رها کرد.

دست و لباس مرد غرق خون بود. از صندوق عقب آب برداشت و دست هایش را شست و بعد لباسش را عوض کرد. سپس به سمت ماشینش رفت و دستانش را دور پسر خوابیده اش گرفت و ماشین را همانجا رها کرد.

شراب خوار به همراه پسر خردسالش از محل متواری شد. در منجیل سوار ماشین شدند و به سمت آستارا حرکت کردند.

چند ساعت بعد مرد جانی به همراه پسرش وارد مرز آستارا شد. او قصد خروج از کشور را داشت که با یک قاچاقچی انسان صحبت کرد و با پرداخت 65 میلیون تومان آنها را از مرز آبی کشور خارج کرد. وقتی این مرد با پسر خردسالش وارد سالن شد، پسرش که بسیار ترسیده بود شروع به گریه کرد.

تمام تلاش مرد برای آرام کردن او بی فایده بود، بنابراین چاره ای نداشت و آنها بارج را ترک کردند. سرانجام 24 ساعت پس از قتل همسرش، این ماده افیونی با عذاب وجدان خود را به پلیس استار معرفی کرد.

در همین حین چند ساعت پس از این جنایت هولناک راننده هنگام عبور از قطار مسافربری با جسد زنی جوان غرق در خون مواجه می شود. بدین ترتیب وی بلافاصله از طریق تماس تلفنی موضوع را به پلیس اطلاع داد.

پس از تماس این لکوموتیورانان، تیمی از ماموران پلیس به محل حادثه رفتند و با جسد بی جان و خونین مقتول مواجه شدند که بر اثر ضربات متعدد جسم تیز کشته شد.

سپس با هماهنگی مراجع قضایی جسد جهت معاینه و شناسایی به پزشکی قانونی تحویل داده شد. ماموران گمان می‌کنند جسد پیدا شده متعلق به همسر مرد افیونی است و وقتی شوهر زن با جسد روبرو می‌شود، تایید می‌کند که جسد مال همسرش است.

متهم قاتل بعداً در بازجویی ها به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: سال هاست که معتاد مواد مخدر هستم، همسرم حسابدار یک شرکت خصوصی بود، خیلی تلاش کرد تا من را به ترک اعتیاد برای دادن مواد مخدر وادار کند. اما او نتوانست. تا همین اواخر طلاهایش را می فروخت تا خرج درمان من را بدهد.

پس چند روز قبل از این ماجرا اصرار کرد که برای رهایی از اعتیاد به کمپ بروم. اما زندگی در کمپ معتادان برایم سخت بود. بنابراین برای خلاصی از شر همسرم قصد کشتن او را داشتم و به بهانه تفریح ​​به دماوند آنها را سوار ماشین کردم اما وقتی به آنجا رسیدیم از قتل پشیمان شدم و منصرف شدم.

مرد دارای مواد افیونی ادامه داد: روز بعد همسرم دوباره اصرار کرد که به کمپ مواد مخدر بروم. وقتی دیدم نمی ایستد دوباره قصد کشتنش را داشتم و به بهانه مسافرت او را به شمال کشاندم و گفتم بعد از برگشتن به کمپ می روم.

شوهرش افزود: پس وقتی به منجیل رسیدیم با چاقو به او حمله کردم و چند ضربه چاقو به او زدم. قصد خروج از کشور را داشتم که گریه های پسرم مانع شد و بعد احساس گناه کردم و خود را به پلیس معرفی کردم.

متهم قتل در بازجویی ها گفت: روز جنایت یک لیوان و آبمیوه خورده بودم، حالم عادی نبود و نمی دانستم دارم مرتکب چه جرمی هستم. حتی الان هم از کردار خود عمیقا پشیمانم و خواستار مجازات شدید هستم زیرا همسرم زنی سخت کوش و خوب بود و برای نجات جان من از این فاجعه زن کشی تلاش کرد و از خود گذشت.

با اعترافات متهم پرونده قتل، همسر وی با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای منجیل راهی دادگاه کیفری استان گیلان شد و در انتظار محاکمه است. این در حالی است که والدین می خواهند انتقام بگیرند.

گفته می شود والدین مقتول برای پرداخت مابه التفاوت مهریه از قاتل به شعبه 201 دادگاه خانواده شماره 2 والنیاک مراجعه و درخواست دریافت مهریه مقتول را داشتند.

اکنون پرونده ای مربوط به دریافت مهریه مقتول برای پرداخت مابه التفاوت مهریه در شعبه 201 دادگاه خانواده به ریاست قاضی جهاندار در جریان است.

دیدگاهتان را بنویسید