پرونده متخلفان بازی ایران و لبنان در موجک/ چرا مقصران به دادگاه کشیده نشدند؟!


ساعت: 17:26
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887737

پرونده متخلفان بازی جنجالی ایران و لبنان باید از سوی نهادهای قانونی و قضایی برای رسیدگی به قرن و متخلفان به دادگاه کشیده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه جلسه هیات دولت به صحبت های مهمی اشاره کرد و از جریان مسمومی که او را تکان داده و داغدار کرده است، صحبت کرد.

سجادی در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت: در بازی ایران و لبنان از ابتدا قرار نبود بانوان وارد ورزشگاه شوند اما ناگهان بدون هماهنگی قبلی چنین اتفاقی در حالی رخ داد که زیرساخت های لازم برای این اقدام لازم بود که متاسفانه متاسفانه در این مسابقه آنها آماده نبودند!

با اشاره به سخنان وزیر ورزش و جوانان، در افکار عمومی این سوال مطرح می شود که چه فرد یا گروهی چنین تصمیمی را گرفته است، هرچند پیش نیازی برای این کار وجود نداشت و زنان نباید از ابتدا این مسابقه را تماشا می کردند. سالن ورزش.

حواشی عجیب این بازی به ویژه بحث ورود زنان به ورزشگاه، خوراک خوبی برای رسانه های ضد انقلاب و ضد انقلاب ایجاد کرد و همچنان با استناد به اتفاقات مشهد، زهر را علیه کشورمان می ریزند.

اگرچه اگر متولیان فدراسیون فوتبال بر اساس قوانین و اصول رفتار می کردند، هرگز چنین اتفاقاتی رخ نمی داد، اما تصمیم غیرمسئولانه مبنی بر ورود بانوان به ورزشگاه بدون در نظر گرفتن شرایط زیربنایی ورزشگاه منجر به ایجاد مشهد و شهرسازی شد. فضاسازی سنگین توسط رسانه های متخاصم علیه جمهوری اسلامی.

البته سران قوه قضائیه و دادستان کل کشور اعلام کرده اند که این پرونده در قوه قضائیه پیگیری می شود اما به نظر می رسد این موضوع در شرایطی فراموش شده است که فرصت طلبان خارجی همچنان از آن به عنوان ابزاری برای بهره برداری سیاسی استفاده می کنند. و برای فشار بر فوتبال ایران نسبت به این اتفاق غیرورزشی رفتار می کنند، بنابراین خواسته افکار عمومی در این مرحله این است که هر چه سریعتر دلایل اتفاقات عجیب در ورزشگاه امام رضا مشهد به مردم ارائه شود. و پرونده متخلفان جهت رسیدگی بیشتر در صلاحیت مراجع قضایی قرار گیرد.

با توجه به اظهارات اعضای هیات مدیره در آخرین جلسه مجمع، یکی از اعضا تصمیم گرفت این بازی را بدون نظر سایر اعضا در مشهد برگزار کند، بنابراین تصمیم گیرنده اصلی در این مورد و کسی که مکاتبات رسمی در این زمینه با استاندار خراسان رضوی داشته، باید تصمیم گیرنده اصلی باشد. ، در محاکم قضایی پاسخ دهد که چرا و به چه دلیل چنین تصمیمی گرفته است؟

از سوی دیگر باید مشخص شود چه کسانی اولین بار مشکل ورود زنان به ورزشگاه را اعلام کردند در حالی که مجوزی برای این کار وجود نداشت اما با علم به این مشکل این تصمیم را گرفتند تا چنین رسوایی را مطرح کنند.

آنچه مسلم است دولت در حال حاضر به دنبال رفع موانع موجود برای ورود زنان به استادیوم ها است و همانطور که بارها مدیران ورزشی اعلام کرده اند به محض فراهم شدن زیرساخت های لازم برای ورود بانوان به ورزشگاه ها این اتفاق می افتد. اما عده ای بدون تایید قانونی و با فیلمنامه خاصی اقدام به برگزاری مسابقه در مشهد کردند و بدون در نظر گرفتن شرایط نیز تصمیم به ورود بانوان گرفتند و باید پاسخگوی تصمیم غیرمسئولانه خود باشند تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید