لوکادیا را روی کاغذ به ایران آورد/ به دنبال دیدار خداحافظی سیدجلال با یکی از 4 تیم برتر جهان!


ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890229

پرونده بدهی 900000 دلاری رادوسوویچ کمتر از ویلموتس نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یورگن لوکادیا را روی کاغذ آوردیم و امروز گفتند چنین بازیکنی از نظر رزومه تا به حال به ایران نیامده است اما این دلال ها مزاحم هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این باشگاه گفت: فصل که تمام شد یحیی گل محمدی لیست داد. به سرعت حرکت کردیم. در 10 روز اول تمام تلاشمان را روی جذب این بازیکنان متمرکز کردیم و کار قطره ای انجام ندادیم. ما بهترین بازیکنان ایران را به خدمت گرفتیم. سپس سعی کردیم خط حمله را درست کنیم. در نظر داشته باشید که فصل قبل بهترین خط حمله پرسپولیس بود. آنها بهترین دروازه بان آسیا و بهترین آنها را آوردند. ما مهاجمی را از دست نداده ایم اما چرا این انتقادات مطرح شد؟ این مشوق دلالان بود. باید از مهاجمانمان تشکر کنم. بهترین پاسورها را هم به خدمت گرفتیم. از بهتر به بهتر رفتیم و این حمله درست نبود.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: می خواستیم به هواداران بگوییم که اگر طعمه شعارهای دلالی نشوید و به خدمتگزاران خود اعتماد کنید، بازیکنی که شایسته پرسپولیس است. جذب می کنیم در بازار دلالی بازیکنان خارجی زیادی هستند و آنقدر آنها را دوست دارند که می گویند یک بار در خانه خودشان گل زده است. از روزی که فرصت حضور در پرسپولیس را پیدا کردم به دلیل شهرت و محبوبیتم بازیکن جذب نکردم. قسم خوردم اما نگذاشتم پول مردم برای خدمت خوبم هدر برود. اگر من این بازیکن (کاسیانو) را با مبلغ 1200000 دلار امضا می کردم، مجسمه ای از من می ساختند.


تقریبا 20 روز با لوکادیا صحبت کردیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص تاکید کرد: با مدیرعامل باشگاه دوست مشترکی داشتیم که می خواستیم از او بازیکن بگیریم. این مدیرعامل گفت که در چند روز اخیر برای افزایش قیمت این بازیکن با ایران نامه نوشته اند. ما روی 800000 دلار طی دو سال توافق کردیم. این بازیکن گفت من سه روز دیگر پول می خواهم و بعد از یک روز به من گفت به جای 250 هزار دلار 350 هزار دلار می خواهد. دوباره چانه زدیم و مبلغ را به 300000 دلار کاهش دادیم. این مهاجم نوشته بود که در زعفرانیه خانه می خواهد. به نظر شما چه کسی این بازیکن را رتبه بندی می کند؟ این بازیکن همچنین گفت که برای مدیر برنامه من 100 هزار دلار می خواهد. او باز هم گفت مصدوم است و 20 روز دیگر آماده می شود. اما ما طبق نظر گل محمدی عمل کردیم.

درویش درباره روند جذب یورگن لوکادیا گفت: نزدیک به 20 روز با لوکادیا صحبت کردیم. فقط گل محمدی، من و امور بین الملل مطلع شدیم. بازیکنی را «روی کاغذ» گذاشتیم که امروز گفت چنین بازیکنی از نظر رزومه تا به حال به ایران نیامده است، اما این دلالان مزاحم هستند. مدیر برنامه راه و روش خاصی دارد اما بروکر فرق می کند. یعنی از ایرانی بودن خجالت نمی کشند؟ فکر نمی کنم گران ترین ایران باشد. ما شنیدیم که چند بازیکن تیم های دیگر هستند. البته او بهترین بازیکنی است که در این 30 سال به ایران آمده و مستقیماً از بوندسلیگا آمده و مقابل دورتموند، بایرن مونیخ و آرسنال گلزنی کرده است. گل زده برای تیم هایی که در جهان مشهور هستند. او در همه سطوح در هلند بازی کرده است و بازی در آنجا دشوار است.


چرا باید بیش از 900 هزار دلار به کالدرون بدهیم؟

وی خاطرنشان کرد: این هواداران مستضعف و ساده پرسپولیس توسط این باندهای دلال علیه ما تحریک می شوند. چرا باید به بازیکنی مثل رادو 900 هزار یورو بپردازیم؟ 53000 فرانک دادیم که پرونده را به تعویق بیندازیم تا کاری انجام دهیم. چرا باید بیش از 900 هزار دلار به کالدرون بدهیم؟ ما همین چند روز پیش 96000 یورو برای استوکس پرداخت کردیم تا پنجره باز شود. آیا کمیسیون فنی برای نظارت بر ورود چنین افرادی به فوتبال ما وجود دارد؟ اگر هوادار مطالبه گر است چرا باید استوکس 300 هزار یورو بگیرد؟! در یک ماه و نیم گذشته 42 میلیارد بدهی پرداخت کردم. اگر چنین چیزی وجود نداشت برای زیرساخت ها هزینه می کردم. چرا با 4 میلیون دلار بازیکن نمی گیرید؟ در روزهای اخیر بیش از 340 تا 350 هزار یورو پرداخت کرده ایم.

مدیرعامل سره پوشان درباره وضعیت حساب های این باشگاه اظهار کرد: در 10 روز گذشته به دلیل بدهی مالیاتی حساب را بستند. چرا باشگاه بازنده باید مالیات بدهد؟ آنها 268 میلیارد بدهی مالیاتی را کاهش دادند. سجادی وزیر ورزش در این چند روز پیگیر بوده است. من به رئیس اداره مالیات گفتم چطور ممکن است ضرر کنیم و مالیات بدهیم و او پاسخ داد که رئیس سابق به نامه توجه نکرده است! در مورد بازیکن جدید هم باید بگویم که اگر کادر فنی به او نیاز داشته باشد بازیکن می گیریم اما اگر قرار باشد مدام بازیکن خارجی بگیریم پس چه زمانی بازیکنانی مثل علی علیپور و مهدی طارمی به دست می آوریم؟


فریب طرفداران سایبری را نخورید

وی در خصوص آی تی سی لوکادیا اذعان داشت: لوکادیا قبلا قرارداد خود را به صورت آنلاین امضا کرده بود و امروز رسمی شد. ITCش مشکلی نداره قرارداد او هم به دلار است. لوکادیا را با مبلغ بسیار کمتر 2.5 میلیون آوردیم. حتی کمتر از نصف بود. در حال حاضر هیچ برنامه ای برای خرید مهاجم جدید نداریم. عیسی هم نیم فصل می آید و جوان های مستعدی مثل محمد عمری داریم. هواداران باید باهوش باشند و گول فضای مجازی را نخورند. در یکی از سایت ها دیدم که یکی از آنها هواداران را تشویق می کند که هزاران کیلومتر دورتر از تهران تجمعی برگزار کنند. هواداران بیایند و بدهی های قبلی را بپرسند، چرا الان باید 900 هزار یورو برای رادوسوویچ بدهم؟ مدعی باید جلو بیاید و بگوید چه کسانی دخیل هستند. قرارداد ویلموتس تمدید شد حداقل چند روزی در ایران بود. حالا بیا و رادوسوویچ را دقیقه حساب کن!


ما با انصاری فرد و دیاباته مذاکره نکرده ایم

درویش گفت: با دیابات و کریم انصاری فرد مذاکره نکرده ایم. اینها مسائل فضای مجازی است و در ذهن طرفداران وجود ندارد. انصاری فرد اصلا تمایلی به بازگشت به ایران نداشت. ضمناً باید تمام هزینه ها را به سهامداران اعلام کنیم. امروز هم نامه قراردادها را دادیم.

وی درباره دیدار خداحافظی سیدجلال حسینی گفت: با وجود اینکه دریانورد تیم خوب و پرطرفدار است اما نمی خواستند این کار را انجام دهند. ارزش سیدجلال بالاتر از لغو این بازی بیانیه بود. ما به دنبال یک بازی خارجی با یک تیم بسیار بزرگ در بین 4 تیم برتر دنیا هستیم و این مسابقه باید برای سیدجلال برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: مشکل اصلی فیفا تعهدات و انضباط مالی است. در این راستا به درخواست 42 بازیکن پاسخ دادیم. به غیر از رادو، ما مطالبات همه خارجی ها را پرداخت کرده ایم که ممکن است هفت یا هشت ماه طول بکشد. سپس به دنبال زیرساخت خواهیم بود. امروز حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون از آمدن باشگاه برای حل مشکلات حرفه ای شدن خبر داد. نمایندگان AFC می آمدند اما شرایط تغییر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید