لیدر مبارزه با پیکان برتر والیبال زنان / رقابت شدید وسط جدول

ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785035

تیم ذوب آهن اصفهان در هفته چهارم به عنوان میهمان پیکان تهران صدرنشین لیگ برتر بانوان است و از طرفی نتیجه دیدار تیم های متوسط ​​در این هفته غیرقابل پیش بینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال برترین های بانوان باشگاه های ایران، جام سردار دلها فردا (پنجشنبه) با پنج دیدار در شهرهای اصفهان، ورامین، رفسنجان، شیراز و تهران پیگیری می شود.

تیم ذوب آهن اصفهان که در هفته سوم صدرنشین جدول بود، در هفته چهارم به مصاف پیکان تهران رفت. شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان تاکنون 2 برد و 6 امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول قرار دارند.

پیکان به دنبال سومین برد هفته خود مقابل لیدرها خواهد بود اما پرافتخارترین تیم لیگ برتر بانوان به راحتی مقام اول را از دست نمی دهد و پیکان برای شکست ذوب آهن کار سختی خواهد داشت.

تیم های برتر این هفته دور هستند و تیم مدافع سایپا که با سه برد و 8 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد نیز در سالن امام علی اصفهان به مصاف ریف می رود.

ریف در سه هفته اخیر مغلوب حریف خود شده است و این هفته برای کسب اولین پیروزی باید شاگردان مریم السادات هاشمی را در سایپا شکست دهد که در رده چهارم آسیا در کارنامه کاری خود قرار دارند و رسیدن به این هدف آسان است. .

تیم ملزومات باریج کاشان که با دو برد و هفت امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و یکی از مدعیان این رقابت ها نیز می باشد، در هفته چهارم در سالن شهید گلباسی ورامین به مصاف بانوان این شهر می رود.

نماینده کاشان که در هفته سوم در رقابتی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب سایپا شده بود، در تلاش برای جبران این شکست است و به همین دلیل ضعیف ترین تیم ورامین شانس بسیار کمی برای پیروزی مقابل این تیم خواهد داشت.

تیم ها در میانه جدول لیگ برتر بانوان به مصاف هم می روند و مس و مهرسان که رکورد آنها را به دست آورده اند در سالن 9 دی رفسنجان به مصاف یکدیگر می روند. از سوی دیگر تیم پرشین استارز (دو برد و پنج امتیاز) میزبان تیم جوانان زرتشتی یزد (یک برد و سه امتیاز) خواهد بود.

** برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

اصفهان، تالار امام علی، ساعت 16:00

ریف اصفهان – سایپا تهران

ورامین سالن شهید گل عباسی ساعت 16

والیبال بانوان ورامین – رگبار با اسانس کاشان

رفسنجان تالار 9 روز ساعت 16

رفسنجان مد – مهرسان

شیراز تالار ابوالفتی ساعت 16

پرشین ستارگان – جوانان زرتشتی یزد

تهران، خانه والیبال، ساعت 16.

پیکان تهران – ذوب آهن اصفهان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید