لیست تیم های ملی استقلال به پایان رسیده است

لیست تیم های ملی استقلال به پایان رسیده است

اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل لبنان و سوریه از امشب آغاز می شود و لیست بازیکنان دعوت شده به صورت رسمی اعلام نشده است.

رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران که از روز گذشته با برگزاری 4 دیدار آغاز شده، امروز پیگیری می شود تا دراگان اسکوچیچ اسامی 23 بازیکن منتخب را اعلام کند.

کادر فنی تیم ملی ایران مانند دیدارهای گذشته تعداد محدودی از بازیکنان شاغل در فوتبال باشگاهی ایران را در این اردو دعوت کرد.

وی اسامی تیم های ملی استقلال تهران و سپاهان اصفهان را به سرپرست تیم ملی ایران اعلام کرد تا مجتبی هورشیدی به صورت رسمی او را به بازیکنان منتخب معرفی کند. سایر بازیکنان میزبان پس از پایان دیدارهای امروز مشخص می شوند که مهمترین آنها مربوط به دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی است. دستیاران اسکوچیچ نیز این تیم را زیر ذره بین قرار دادند تا دو بازیکن از فولاد دیدار امروز مقابل نفت مسجد سلیمان انتخاب شوند.

اردوی ملی فوتبال ایران از ساعت 19 امروز آغاز می شود تا بازیکنان بومی و اعضای کادر فنی پس از قبولی در تست کرون آماده سفر به لبنان شوند.

تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی خود را به عنوان میهمان گروه A، مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 آسیا، روز 20 آبان در ورزشگاه صیدا به مصاف لبنان خواهد برد. شاگردان اسکوچیچ سپس تمرینات خود را برای بازی با سوریه در تاریخ 16 نوامبر در اردن ادامه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید