لیگ اسنوکر دور دوم در ماه فوریه برگزار می شود


ساعت: 13:15
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919541

بر اساس اعلام رئیس سازمان لیگ اسنوکر، دومین دوره از اولین دوره این مسابقات در بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد ، اولین دوره مسابقات لیگ اسنوکر باشگاه های کشور شهریورماه با حضور 14 تیم در آکادمی بولینگ و بیلیارد فدراسیون NV در محل ورزش انقلاب برگزار شد. مجتمع.

این مرحله از مسابقات به مدت 7 روز پیگیری شد و در پایان 91 بازی تیم آرتین به مقام قهرمانی دست یافت.

البته قهرمان نهایی اولین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور پس از بازی های برگشت مشخص خواهد شد. مکان برگزاری این مرحله از مسابقات هنوز نهایی نشده است، اما به گفته رئیس سازمان لیگ اسنوکر، بهمن ماه بهترین زمان برای برگزاری آن است.

کاظم ساجد در این خصوص گفت: چند استان برای میزبانی دومین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور اعلام آمادگی کرده اند. بهبود سطح کیفیت میزبانی همراه با آسان‌تر کردن پلتفرم برای حضور و ورود به سیستم و خروج از آن، دو موضوع اصلی است که هنگام انتخاب مکان برای این مرحله از مسابقه باید در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه تصمیم نهایی در این خصوص با نظر سرپرست فدراسیون گرفته می شود، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود شرایط برگزاری لیگ اسنوکر از قبیل مکان و زمان مهیا باشد. بنابراین بر اساس این بازه زمانی است اما در نهایت نظر رئیس فدراسیون تعیین کننده خواهد بود.

رئیس سازمان لیگ اسنوکر با بیان اینکه برنامه ریزی بازی های برگشت مانند بازی اول خواهد بود، ابراز امیدواری کرد در سال های آتی لیگ اسنوکر باشگاه های کشور به صورت مستمر پیگیری شود.

وی در این خصوص گفت: بر اساس تحلیل و آسیب شناسی دیدارهای دو طرفه اولین دوره لیگ اسنوکر، شاید تغییراتی در قوانین سازمان لیگ اعمال شود تا ملاک قانونی و قانونی بیشتر قرار گیرد. پیگیری هدفمند مسابقات در سالهای بعد.

ساجد همچنین درباره رویکرد سازمان لیگ اسنوکر به شرکت کنندگان در مسابقات گفت: استقبال خوبی از تیم ها برای اولین دوره مسابقات صورت گرفت. تعداد تیم های شرکت کننده در دور اول قابل قبول و راضی کننده بود، اما به هر حال مسائل فنی، مالی و حتی معنوی به همراه مشکلات خارج از کشور از جمله مشکلاتی است که می تواند تیم های بیشتری را برای حضور در مسابقات ترغیب کند و این گسترش و گسترش را به همراه داشته باشد. منجر به گسترش کلی اسنوکر خواهد شد. حتما به این مسائل توجه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید