لیگ برتر تکواندو عسل کرمان قهرمان شد

ساعت: 18:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806265

مس کرمان در پایان هفته سوم لیگ برتر تکواندو قهرمان شد. مس سونگون ورزکان مقام دوم و شهرداری ورامین مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، امروز (شنبه 18 بهمن ماه) در فدراسیون تکواندو یاد و خاطره محسن حاجی مسابقات هفته اول تا سوم مرحله نهایی بیستمین دوره لیگ برتر تکواندو برگزار شد. برای جام خلیج فارس .

در مرحله اول این دوره از مسابقات 11 تیم در دو گروه (5 و 6 تیمی) به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس موفق شدند. با رسیدن به مرحله نهایی، پنج هفته دیگر برای تعیین تکلیف ساکنان این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به درخواست تیم های لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد، مسابقات این دو باشگاه که قرار بود امروز (شنبه 18 بهمن ماه) برگزار شود، به دلیل مثبت بودن تست انجام شد. Pcr بازیکنان این دو تیم به تعویق افتادند و تاریخ برگزاری 6 بازی معوقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

در پایان رقابت های امروز که بر اساس شرایط تنها سه دیدار از هفته اول تا سوم برگزار شد؛ تیم مس کرمان با 4 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. مس سونگون ورزکان با 3 امتیاز دوم شد و شهرداری ورامین با یک امتیاز سوم شد.

نتایج مسابقات امروز به شرح زیر است:

اولین هفته

شهرداری ورامین 4 – کرمان کپر 4

هفته دوم

مس سونگون ورزقان 7 – شهرداری ورامین

هفته سوم

پاساژ 3 – مس کرمان 5

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید