لیگ برتر تیراندازی هفته سوم و به تعویق افتاده رقابت های بانوان


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912927

دیدارهای معوقه هفته سوم لیگ برتر و تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه و جمعه پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات هفته سوم لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان به تعویق افتاد روز پنجشنبه 12 آذرماه و هفته سوم لیگ برتر بانوان روز جمعه 13 آذر در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

در هفته سوم لیگ برتر تپانچه بانوان به میزبانی شهید زین الدین قم، تیم البرز با تیم کرمان، فولاد هرمزگان با مازندران، فارس با مقاومت و آتبین با شهید زین الدین کوم دیدار خواهند کرد. در ادامه دیدارهای این هفته دیدار معوقه هیئت البرز و فارس برگزار می شود.

دانشگاه آزاد در هفته سوم لیگ برتر تفنگ به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان به مصاف دریاچه ارومیه خواهد رفت و شهید زین الدین قم با مقاومت، تیگرا با نزاجا و برلیان 22 نیز با فولاد سپاهان رقابت خواهند کرد.

همچنین در دیدارهای لیگ یک تپانچه و در گروه A که به میزبانی سمساها گستر مازندران برگزار می شود، تیم های خراسان رضوی، ایتزار ایلام و کوثر حوافازا به ترتیب به مصاف خفاری، همدان و سمساها گستر مازندران خواهند رفت.

در گروه B به میزبانی کوثر قزوین تیم های شهرداری فردیس، دانشگاه آزاد و هیئت تهران به ترتیب با تیگرا، هیئت هرمزگان و کوثر قزوین به مصاف هم خواهند رفت.

در هفته سوم لیگ دسته یک تفنگ به میزبانی شهید چمران میبد، تیم البرز با بوشهر بیگ، پاس با فولد هرمزگان، ایثار ایلام با خراسان رضوی، موجان با تیم همدان و شهید چمران میبد با شرکت ملی حفاری دیدار می کند. سمساها گستر مازندران هم یک تساوی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید