لیگ برتر تیراندازی بانوان برنامه هفته چهارم این رقابت ها اعلام شد


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905774

هفته چهارم لیگ برتر و دسته تفنگ و تپانچه بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته چهارم اولین دوره لیگ تفنگ و تپانچه بانوان روز پنجشنبه ۱۴ آبان و هفته چهارم لیگ برتر بانوان روز جمعه ۱۵ آبان ماه در رشته تیراندازی برگزار می شود. سایت مجموعه اسپورتن آزادی.

در هفته چهارم لیگ برتر تپانچه بانوان به میزبانی مقاومت، البرز با مازندران، مقاومت با کرمان، آتبین و شهید زین الدین قم به ترتیب با فارس و فولاد هرمزگان دیدار خواهند کرد.

در هفته چهارم لیگ برتر تافنگ به میزبانی نزاجا، دانشگاه آزاد و نزاجا به مصاف تیم های مقاومت می روند و دریاچه ارومیه، شهید زین الدین قم به مصاف سپاهان می رود و تیگرا حریف برلیان 22 خواهد بود.

دیدارهای معوقه سپاهان با تیم های ایلام و نوید ایران جوان نیز در این هفته برگزار می شود.

در اولین دیدارهای لیگ تپانچه و در گروه A که به میزبانی رایمون برگزار می شود، سمساهاگستر مازندران، هیئت همدان و شرکت ملی حفاری به ترتیب با هیئت خراسان رضوی، هوافضای کوثر و موسسه ایثار ایلام دیدار خواهند کرد.

در گروه B به میزبانی کوثر هوافزا، تیم های رایمون، دانشگاه آزاد و شهرداری فردیس به ترتیب به مصاف کوثر قزوین، تهران و هرمزگان خواهند رفت. تیگرا نیز این هفته استراحت دارد.

در هفته چهارم لیگ دسته یک ساچمه زنی به میزبانی حفاری، سمساها گستر مازندران و هیئت البرز به مصاف موسسه پاس و ایثار ایلام خواهند رفت. همچنین فولاد هرمزگان با خفاری با هیئت همدان و خراسان رضوی دیدار خواهد کرد. در دیگر دیدار موژان به مصاف شهید چمران میبد می رود. خلیج بوشهر این هفته تعطیل است.

دیدگاهتان را بنویسید