لیگ برتر تیراندازی بانوان ایستگاه دوم/لیگ تیراندازی خط تیر


ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894088

هفته دوم لیگ برتر و تفنگ و تپانچه بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و 20 شهریورماه در میدان تیر مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته دوم لیگ برتر و تفنگ و تپانچه بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و 20 شهریورماه در میدان تیر مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

در هفته دوم لیگ برتر تپانچه بانوان به میزبانی آتبین، تیم البرز به مصاف فولاد هرمزگان، فارس با کرمان، آتبین و شهید زین الدین قم به ترتیب با مازندران و مقاومت دیدار خواهند کرد.

در هفته دوم برلیان 22 میزبان، دانشگاه آزاد و تیگرا به مصاف تیم های شهید زین الدین قم و دریاچه ارومیه می روند، برلیان 22 به مصاف حریفان می رود و فولاد مبارکه سپاهان حریف نیروی زمینی خواهد بود.

در مسابقات لیگ یک تپانچه و در گروه A به میزبانی موسسه ایتزار ایلام، ایرانیان نیشابور به مصاف هوافضای کوثر خواهند رفت و تیم ایتزار ایلام و تیم همدان به ترتیب با سهام سوها گستر مازندران و شرکت ملی حفاری دیدار خواهند کرد.

در گروه B به میزبانی هرمزگان، تیم های تهران، هرمزگان و دانشگاه آزاد به ترتیب به مصاف رایمون، کوثر قزوین و تیگرا خواهند رفت. شهرداری فردیس نیز در این هفته قرعه کشی تعطیلات دارد.

در هفته دوم لیگ دسته یک تفنگ به میزبانی موجان، فولاد هرمزگان و خلیج بوشهر به مصاف سام سوها گستر مازندران و حیات خراسان رضوی خواهند رفت. همچنین موژان با پز و شهید چمران میبد از موسسه ایزار ایلام آشنا می شود. در دیگر دیدار تیم همدان رقیب شرکت ملی حفاری خواهد بود. تیم البرز این هفته استراحت می کند.

لازم به ذکر است هفته دوم لیگ برتر و دسته اول تفنگ و تپانچه به نام شهیده زینب کمایی نامگذاری شده است. زینب قمای در چهارده سالگی در سال 61 به جرم حجاب و شرکت در راهپیمایی ضد حجاب به ناحق توسط منافقین کوردل کشته و در اصفهان به خاک سپرده شد.

دیدگاهتان را بنویسید