لیگ برتر فوتبال برد آسان پرسپولیس در خانه با گل دیاباته/ قرمزها به پایان جام جهانی رسیدند!


ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906426

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان با برتری قرمزها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان از ساعت 17 امروز (پنجشنبه – 14 آبان) در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران برای جام خلیج فارس به مصاف یکدیگر رفتند.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها به دلیل بیماری کرونا روی نیمکت پرسپولیس حضور نداشت و اسمار ویرا سرمربی خارجی قرمزها نقش او را ایفا کرد. همچنین پرسپولیس در این دیدار نیز همانند دیدارهای گذشته ترکیبی را در زمین داشت.

مس کرمان با توجه به شرایط آشفته خود در جدول رده بندی و تقلا در انتهای جدول، نیاز مبرمی به حداقل یک امتیاز از این بازی حساس خارج از خانه داشت، اما قرمزپوشان می خواستند تا قبل از تعطیلات لیگ برتر تا جام جهانی 2022 3 امتیاز کسب کنند. جام. بهترین امتیاز را حفظ کنید.

در نیمه اول؛ حملات متعددی از سوی هر دو تیم روی دروازه انجام شد اما بازی جذابی از آب درنیامد. قرمزها بارها به دروازه شهریاری نزدیک شدند و مسی در آن سمت برنامه های ضدحمله زیادی داشت اما هر دو تیم نتوانستند از موقعیت هافبک و هافبک خود استفاده کنند.

در نیمه دوم با معرفی شیخ دیاباته و تشکیل ترکیب تهاجمی تری، قرمزها به تدریج تهدیدات خود را روی دروازه کرمانی ها افزایش دادند تا اینکه در نهایت در دقیقه 72 شیخ دیابه برای پرسپولیسی ها گلزنی کرد. تیم و شادی خاص خود را. با این نتیجه پرسپولیس تا پایان جام جهانی در صدر جدول خواهد بود.


پرسپولیس یک
گل: شیخ دیابات – 73


عسل کرمان صفر
گل:-

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، کمال سوگنیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا.

ترکیب مس کرمان: حسین شهریاری، حسن مرادی فر، امیرحسین اصغری، میلاد خدایی، جلال عبدی، محمد ستاری، علی طاهرمی، عارف رستمی، سامان تورانیان، احمد نصیری و امین کاظمیان.

5fb971d2 a7a6 4bbd b37e 8364db2e18eb خبر خاکستری


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید