لیگ برتر فوتبال مدافع با کیفیت پایین ؛ ناجی ارواح آبی / استقلال به سختی از سد هواداران گذشت

زمان: 19:55
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777898

اولین دیدار تیم فوتبال استقلال در فصل جدید لیگ برتر با پیروزی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ تیم های فوتبال استقلال و هوادار در هفته اول بیست و یکمین دوره لیگ برتر ایران از ساعت 18 امروز (چهارشنبه 28 مهر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

قبل از بازی قرار بود تندیس های استقلال به ورزشگاه آزادی برسند اما کارکنان ورزشگاه آزادی از ورود تابلوهای آبی جلوگیری کردند.

در این بازی مدیر کل باشگاه هواداران مهدی مهدویکیا سرمربی تیم ملی امید و ناصر فریادشیران معاون سابق باشگاه استقلال در ورزشگاه “آزادی” حضور یافتند و مسابقه را از نزدیک مشاهده کردند. همچنین گابریل پین و کوین یامگا به دلیل عدم تهیه ضمانت نامه بانکی استقلال را در این دیدار همراهی نکردند.

در نیمه اول ، هر دو تیم در پی اشتباه حریف خود ، تاکتیک بازی محتاطانه را در پیش گرفتند و به همین دلیل توپ بدون خطر برای هر دو مربی از خط دروازه عبور نکرد.

با این حال نیمه دوم صفحه را برگرداند و تیم فرهاد مجیدی نیز پای شاگردان رضا عنایتی بازی کرد. بازی تهاجمی دو تیم باعث شد تا میزبان پنالتی دریافت کند و پس از تکرار ضربه وریا گافوری آن را از دست داد.

اما این شوک دیری نپایید و جعفر سلمانی ، مدافع نه چندان موفق “استقلالی” با شوت دروازه حریف را باز کرد تا تخیل آبی پوشان تهرانی تا حدودی سبک شود.

هفته اول بیست و یکمین فصل لیگ برتر
چهارشنبه: 28.07.1400؛ زمان: 18:00
ورزشگاه: آزادی تهران / بدون تماشاگر
گروه داور: کوپال ناظمی / پاس گل: علیرضا ایلدرم – علی اکبر نوری ؛ داور چهارم: امیر سامان سلطانی / سرپرست: محسن گرمانی

استقلال 1
گلها: جعفر سلمانی (60)

طرفداران صفر
گل: –

تیم استقلال: سید حسین حسینی ، سیاوس یزدانی ، محمد حسین مرادمند ، محمد دانشگر ، آرش رضوند ، زبیر نیکونفس ، وریا گفوری ، جعفر سلمانی ، سبحان حقانی ، امیرحسین حسرین زاده و امیر
طرفداران: مسلمان هاگنز ، 7 دانیل کردستانی ، حسین صادقی ، محمد قاضی ، پیمان میری ، معین عباسیان ، نیما انتصاری ، محسن ترخانی ، محمد ستاری ، محمد حسینی و مهدی عبدی.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید