لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از برادر کوچکش انتقام نفت گرفت/ سر اسد رمز شده!


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814721

خانه نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و دوم لیگ برتر پرسپولیس قهرمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از حساس ترین بازی های هفته مسجد سلیمان بود. جایی که پرسپولیس به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت. نبرد بالا و پایین جدول که اهمیتی دو چندان برای هر دو تیم داشت. نفت مسجدسلیمان تیم ورشکسته فصل جاری است که اعتصاب و بی پولی حرف اول را زد و حتی تغییر سرمربی هم نتوانست وضعیت آنها را بهتر کند. نفتی ها از هفته اول فصل با همین شرایط، چراغ جلو را در دست گرفتند و امتیازات زیادی را از دست دادند که هفته های آخر برایشان پایانی بود. بنابراین آنها تنها به پیروزی و 3 امتیاز مقابل پرسپولیس فکر می کردند تا آنها را از قعر جدول نجات دهند.

مقابل پرسپولیس پس از شکست تلخ و غافلگیرکننده هفته گذشته مقابل دیگر تیم نفتی لیگ یعنی آبادانی که ضربه ای ناقص برای آنها بود، چاره ای جز پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان و یحیی گل محمدی برای رسیدن به آن هدف مشترک نداشتند. متفاوت از همیشه به زمین فرستاده شد.

بازی با حملات گسترده پرسپولیس شروع شد و پرسپولیس برخلاف همیشه خیلی زود به گل رسید. رضا اسدی پس از کرنر با ضربه سر دروازه را باز کرد.

پس از این گل پرسپولیس از فشار روانی خلاص شد، حملات خود را از سر گرفت و خیلی زود گل دوم را به ثمر رساند. گلی که فتوکپی گل اول بود. کرنر و ضربه سر رضا اسدی. اتفاقی که پرسپولیس را برنده راهی رختکن کرد.

نیمه دوم ادامه نیمه اول بود، پرسپولیس در آن نیمه حمله کرد اما به جایی نرسید. از سوی دیگه، بازی Masjed Soleyman Oil بسیار مأیوس کننده بود. پرسپولیس با این 3 امتیاز به خط قهرمانی بازگشت.

نفت مسجد سلیمان 1
گل: پیمان میری (77)

پرسپولیس 2
گل: رضا اسدی (10 و 20)


نفت مسجد سلیمان:
علی محسن زاده، علیرضا داغاله، امین اسدی، میثم نقی زاده، حسن مرادی فر، محمدمهدی احمدی، محمد مشایخ، مجید ایدی، مسلم مجامی، مهدی هاشم نژاد، محمد هورام حسینی
سرمربی: محمود فکری

پرسپولیس:
احمد گوهری، علی نعمتی، وحدت حنان اف، رامین رضایان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی، شیرزد تمیرف
سرمربی: یحیی گل محمدی
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید