لیگ برتر هندبال بانوان شناسایی چهره های تیم های پلی آف


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836025

چهره تیم های راه یافته به مرحله پلی آف لیگ هندبال بانوان ایران مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال ; تیم های هندبال سپاهان اصفهان، ملایر، تاسیسات دریایی تهران و شهید شاملی کازرون به مرحله پلی آف هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران راه یافتند.

تیم شهید شاملی کازرون در آخرین روز از دور برگشت دور برگشت لیگ هندبال بانوان ایران با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ مقابل کت شاهرود به برتری رسید و به مرحله پلی آف لیگ هندبال بانوان ایران راه یافت.

در دیگر دیدار این مرحله، فولاد سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه 37 بر 24 ملایر را شکست دهد و در پایان مرحله گروهی لیگ برتر هندبال بانوان ایران در صدر جدول رده بندی قرار گیرد. ملایر علیرغم شکست، مقام دوم خود را حفظ کرد و به پلی آف راه یافت.

دیدار تیم های تاسیسات دریایی تهران و آتریسیا تهران با نتیجه 29 بر 21 به سود تاسیسات دریایی به پایان رسید. به این ترتیب تاسیسات دریایی تهران به مرحله پلی آف رسید و در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. سنگ آهن بافق نیز با وجود پیروزی 43 بر 37 مقابل یکتا افروز البرز از صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر بازماند.

در مرحله پلی آف لیگ هندبال بانوان ایران، تیم های سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون و تیم های ملایر و مارین فاسیلیتیس تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در پایان دیدارهای مرحله گروهی لیگ برتر هندبال ایران، تیم های یکتا افروز البرز و آتریسا تهران حذف شدند.

جدول لیگ برتر هندبال بانوان ایران در پایان دیدارهای مرحله گروهی قبل از مرحله پلی آف لیگ برتر به شرح زیر است:

1- سپاهان اصفهان 24 امتیاز

2- ملایر 22 امتیاز

3- تاسیسات دریایی 19 امتیاز

4- شهید شاملی کازرون 19 امتیاز

5- سنگ آهن بافق 18 امتیاز

6- شاهرود 14 امتیاز کم کرد

7- یکتا افروز البرز 7 امتیاز

8- آتریسا تهران 3 امتیاز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید