لیگ برتر والیبال حکم انضباطی بازیکنان پیکان و مس / اوس و جریمه زرینی و رضوی صادر شد.

ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800748

کمیسیون انضباطی فدراسیون والیبال برای حمزه زرینی و امین رضوی احکام صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفدهم مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران جام سردار دلها روز چهارشنبه 22 دی ماه با برگزاری 7 دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنج، مریوان، ارومیه (دو دیدار) پیگیری شد. ) ، اصفهان و آمل.

تیم های مس و پیکان در نهم در سالن دی رفسنج به مصاف هم رفتند که تیم خونه به خونه سه بر دو خودروسازان را شکست داد اما این دیدار پرحاشیه بود.

به گزارش ناظر مسابقه، حمزه زرینی بازیکن شماره 7 تیم پیکان و امین رضوی بازیکن شماره 18 کوپر رفسنجان تا تشکیل کمیسیون انضباطی از همراهی تیم های خود محروم شدند.

کمیسیون انضباطی فدراسیون والیبال امروز (شنبه 25 آذرماه) برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شد که پس از بررسی پرونده و اظهارات مهمان به شرح زیر رای داد:

1- حمزه زرینی بازیکن تیم پیکان علاوه بر جریمه شخصی در مسابقه (اخراج در یک ست) و با استناد به مواد 3 و 4 مقررات انضباطی به حذف قطعی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. .

2- امین رضوی بازیکن تیم مس رفسنجان به حبس تعلیقی تا پایان 1400 بازی لیگ و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به این ترتیب حمزه زرینی فردا یکشنبه 26 دی ماه نمی تواند تیم پیکان را در دیدار مقابل سیرجان استیلی در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال همراهی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید