رای کمیسیون انضباطی در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال کشور صادر شد


ساعت: 00:21
تاریخ انتشار: 1370/02/1402
کد خبر: 1835191

رای اولیه کمیسیون انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص تخلفات در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال کشور بین دو تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، حکم بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص تخلفات صورت گرفته در دومین دیدار فینال لیگ دسته یک بسکتبال کشور بین دو تیم گرگان و ذوب آهن اصفهان به شرح زیر است:

شهرداری گرگان
1- با توجه به تخلف کنتاکتورهای شهرداری گرگان مبنی بر صعود غیرمتعارف، این تیم به مبلغ پانصد میلیون ریال که مدت محرومیت تا پایان مسابقات لیگ برتر 1400-1401 می باشد و همچنین تعداد تماشاگران مسابقات محروم شد. تعداد تیم مذکور به 150 نفر کاهش یافت.

2- آقای اودراس به پانصد دلار جزای نقدی به نام فدراسیون و یک جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات ورزشی (طبق بند 3 ماده 8 مقررات انضباطی مسابقات ورزشی) محکوم شد که به تعویق افتاد. برای سه ماه.

3- همچنین جناب آقای مصطفی نودهی سرپرست تیم شهرداری گرگان از همکاری قدردانی نمودند.

تیم ذوب آهن اصفهان

۱- آقای محمدرضا اکبری از طرف فدراسیون به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۳ ماده ۸ مقررات انضباطی مسابقات ورزشی) به مدت سه نفر محرومیت از شرکت در مسابقات ورزشی محکوم شد. ماه ها.

۲- جلسه حذف آقای ارسلان کاظمی از شرکت در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۳ ماده ۸ آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) که به مدت سه ماه ادامه دارد.

3- جلسه محرومیت قطعی آقای علی مهدوی از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند 5 ماده 8 مقررات انضباطی مسابقات ورزشی)

4- آقای حامد سهراب نژاد نیز از همکاری قدردانی کردند.

این رأی طبق ماده (9) آیین نامه انضباطی قابل تجدیدنظرخواهی است. مفاد این رأی در تاریخ انقضای مهلت مذکور قطعی و لازم‌الاجرا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید