لیگ ووشو زودتر برگزار می شود مسابقات WWF در راه است / ما به یک مسابقه در خارج از کشور نیاز داریم


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837736

امیدوارم از این به بعد مسابقات یا رویدادها لغو نشود

یکی از اعضای تیم ملی ووشو گفت: امیدوارم از این پس مسابقات و رویدادهای بین المللی لغو نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی هورشیدی سخنگوی روابط عمومی فدراسیون با اشاره به تعویق مسابقات هانگژو گفت: متاسفانه این تنها رویداد لغو نشد بلکه مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی در سه سال اخیر برگزار نشده است. . بازی های آسیایی در واقع در 3 سال گذشته هیچ تورنمنت و رویداد بین المللی ووشو برگزار نشده است و لغو بازی های آسیایی برای ما غم انگیزتر از همیشه است. شاید لغو این بازی ها ناامید کننده بوده باشد، اما به قول قدیمی ها “دیر یا زود سوخت نیست” و در نهایت این اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: در این مدت از مسابقات دور بودیم اما فدراسیون یک اردوی طولانی مدت برگزار کرد و همین باعث شد که شرایط خوبی داشته باشیم و این اتفاق خوبی بود. باید از رئیس فدراسیون و کادر فنی تیم ملی که بهترین شرایط را فراهم کردند تشکر ویژه داشته باشم. با اینکه می دانیم وضعیت مالی فدراسیون خوب نبود اما کمبودی احساس نکردیم و کادرفنی همه چیز لازم را فراهم کردند، ممنون.

ملی پوش ووشوی ایران گفت: اردوی طولانی مدت خیلی خوب بود اما به هر حال بازی های آسیایی لغو شده و البته هیچکس کاری از دستش بر نمی آید و باید با واقعیت کنار بیاییم. بر این اساس به زودی تمریناتم را آغاز خواهم کرد.

هورشیدی گفت: خوشحالم که فدراسیون می خواهد به زودی لیگ را حفظ کند و البته مسابقات WWF هم هست. امیدوارم از این به بعد مسابقات یا رویدادها لغو نشود. من هم امیدوارم مسابقه ای در خارج از کشور برای شرکت برگزار شود، چون ما ورزشکار هستیم و باید مسابقه بدهیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید