ماجرای آتش زدن خودرو در کرچک چه بود؟


ساعت: 17:34
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909292

فیلم کوتاهی از سوختن خودرو در شهرستان کرچک در فضای مجازی دست به دست می شود، یک فتنه گر قصد داشت نیروهای بسیجی را به آتش بکشد که کوکتل در خودرو منفجر شد و رزمندگان بسیجی جان این فتنه گر را نجات دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیلم کوتاهی از آتش گرفتن خودرو در شهر کرچک در فضای مجازی منتشر شد. گفته می شود یکی از شورشیان قصد پرتاب کوکتل مولوتف به سمت نیروهای بسیجی را داشته که در حین پرتاب منفجر شده و خودرو آتش گرفته است.

روایت زیر حاصل گفتگو با یکی از نیروهای بسیج و یکی از شهروندان حاضر در صحنه و تصاویر دوربین های مداربسته است.

ضد انقلاب خواستار تجمع و اغتشاش برای روز شنبه 23 آبان شدند و همین امر باعث شد تا نیروهای بسیج و انتظامی شهرستان کرچک در مناطق مختلف شهر مستقر شوند.

حوالی ساعت 20:40 خودروی پراید در نزدیکی مسجد جامع شهر کرچک توقف کرد. راننده ماشین قصد دارد برای ایجاد هرج و مرج و آسیب رساندن به بسیج به سمت آنها کوکتل مولوتف پرتاب کند.

کوکتل مولوتف در داخل خودرو قبل از پرتاب شدن از خودرو مشتعل می شود. همین موضوع شورشی را به آتش می کشد و با همراه داشتن تعدادی کوکتل مولوتف دیگر بر شعله آتش افزوده می شود.

بر اساس تصاویر دوربین های مداربسته، یکی از نیروهای بسیجی بلافاصله به سمت خودرو رفت و فتنه گر را بیرون کشید. یاغی در حالی که یکی از سربازان بسیجی لباس خود را درآورده و قصد اطفای حریق را داشت، روی زمین افتاد.

سپس طی تماس با اورژانس، اهتاشگر که در شعله های آتش سوخته بود به بیمارستانی در تهران منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید