ماجرای اخراج این پرسپولیس فاش شد

ماجرای اخراج این پرسپولیس فاش شد

امیر سعید وکیل در زمان مهدی رسول پناه و جعفر سامی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس بود و در دوره سامی از کار برکنار شد.

وی شب گذشته در برنامه عصر فوتبالی که از شبکه ورزش سیما پخش شد، با انتقاد از مدیران سابق باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که چرا در پرونده شجاع خلیل زاده به فیفا شکایت نکردند. جالب اینکه وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ابتدا به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردیم اما گفتند اختیارات لازم برای رای دادن در این مورد را ندارند. سپس به کمیسیون استیناف شکایت کردیم و در آنجا اعلام شد که پرونده باید به کمیته تعیین وضعیت برگردد و این روند حدود هفت ماه طول کشید.

در واقع مشخص است اولین شکایت از خلیل زاده توسط امیرسعید وکیل در قوه قضائیه فدراسیون فوتبال ایران مطرح شد اما در همان زمان مدیران پرسپولیس از معاون حقوقی خود عذرخواهی کردند و شاهد انتقال به معاونت حقوقی پرسپولیس بودند.

چندین دلیل اصلی برای این وجود داشت. اول اینکه مدیریت باشگاه در آن زمان بارها گفته بود که خلیل زاده باید توسط فیفا محاکمه شود، اما وکیل اصرار داشت که ابتدا از کمیسیون رسیدگی به وضعیت و رسیدگی به شکایات پاسخ بگیرد و دلیل آن شجاعت خلیل زاده برای فیفا یا سایر نهادهای حقوقی بود. کشور.

از طرفی این وکیل علاقه زیادی به انجام مصاحبه و بیان اسرار باشگاه در رسانه ها و فضای مجازی داشت که اغلب برای پرسپولیس دردسرساز می شد. او در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا چندین بار در مصاحبه های خود از عفو عیسی القطر و رد کامل شکایت النصر از عربستان برای حمله شدید به این باشگاه و جدی شدن باشگاه عربستانی صحبت کرد.از پرسپولیس گلایه کرد. عیسی را نبخشیدند تا باشگاه مورد ظلم افکار عمومی قرار گیرد.

این مشکلات در کنار هم منجر به انتقال به ستاد حقوقی باشگاه پرسپولیس شد اما این وکیل مدعی است هنوز مدیران این باشگاه از خلیل زاده در فیفا شکایت نکرده اند!

شب گذشته اما تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به زودی شکایتی از خلیل زاده به کمیته وضعیت فیفا ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید