این پرسپولیس فاش کرد؛ ماجرای سواستفاده استقلالی ها با این ستاره

این پرسپولیس فاش کرد؛  ماجرای سواستفاده استقلالی ها با این ستاره

ماجرای مهدی فنونی زاده مقابل مهدی مهدوی کیا و مطلب منتشر شده در صفحه شخصی این بازیکن سابق استقلال علیه سرمربی تیم امید خیلی ها تعجب کردند. مهدی مرتضی فنونی زاده برادر مهدی که در پرسپولیس بازی می کرد سعی کرد از او دفاع کند و مدعی شد اینستاگرامش در دست مدیر دیگری است. به همین بهانه با مرتضی فنی زاده تماس گرفتیم تا ببینیم این گفته ها و گفته های او چقدر صحت دارد.

آقا مرتضی آیا واقعا اینستاگرام برادرتان مهدی در دست ادمین است یا می خواستید مشکل را از این طریق حل کنید؟

دروغ چرا این واقعا دست مدیر است. متاسفانه برخی استقلالی ها از سادگی برادرم مهدی سوء استفاده می کنند!

تو چی میگفتی

اینکه به مهدی زنگ می زنند و می گویند فلانی یا جمله ای جدا در مورد استقلال است، آقا مهدی در صفحه شما منتشر کنیم؟ مهدی ما به سادگی قبول می کند و نتیجه اش لعن خانواده ماست!

چرا صفحه خود را به دست دیگران واگذار کردید؟

این را باید از او خواست! من ماندم چون صفحه شخصی اینستاگرام شما مثل یک افتخار انسانی است. باید دست تو باشد ولی من گفتم مهدی ما ساده است. من اینجا هستم تا به شما بگویم که خانواده ما به مهدی مهدوی کیا به عنوان یک قهرمان ملی و یک بازیکن افتخار احترام می گذارند و آن را دوست دارند. این یک سوء تفاهم است.

با مهدی در این مورد صحبت کرده ای؟

هزاران بار! در آخر برادر من صفحه شخصی خود را به دست کسی ندهید زیرا قابل اعتماد نیست. خراب می کنند و فلان و فلان!

رابطه خیلی خوبی داری؟

بله، مهدی برادر من است، اما مدتی بود که تصمیم گرفتم با هم به برنامه های تلویزیونی نرویم!

چرا ؟! آیا عصبانی هستید؟

نه، چرا عصبانیت؟ آخرین باری که با برادرم مهدی به برنامه تلویزیونی رفتیم، یک بار برادرم به مجری برنامه گفت تو مثل پدربزرگ من لنگ هستی! این را از روی سادگی گفت و با من و میزبان روبرو شد. بنابراین تصمیم گرفتم آنچه که واقعاً باید انجام دهم این بود که یاد بگیرم چگونه آن را به درستی انجام دهم.

ویدیوی این برنامه را دیدیم…

اتفاقا مجری برنامه مخفیانه به من پیشنهاد داد که آقا مهدی شما هم استاد کیف هستید! اما قبول نکردم چون کلمه خوبی نیست. استقلال همیشه رقیب ما بوده اما این حرف ها در برنامه زنده زیبا نیست.

پس خیلی از دست برادرش ناراحت بود؟

ناراحت نیستم چون می دانم در دل مهدی چیزی نیست. این گفته من شاید واکنش هایی داشته باشد اما برادرم مهدی 3 سال در استقلال بازی کرد اما به جوایز، قهرمانی ها و رکوردهایی دست یافت که حتی بعد از 30 سال بازی و مربیگری هم برخی به آنها نمی رسند. به نظر من مهدی ما در باشگاه استقلال با مرحوم ناصر حجازی برابری می کند!

شوخی میکنی یا جدی؟! آقا مرتضی، ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال و …

لطفا بروید آمار دقیق 3 سال حضور مهدی فنونی زاده در استقلال را پیدا کنید و منتشر کنید.

اما زنده یاد ناصر حجازی در جام جهانی بازی کرد، با تیم ملی قهرمان جام ملت ها شد و جوایز زیادی در استقلال گرفت که خیلی ها حتی به آن نزدیک هم نشدند؟

منظورم استقلال بود مهدی هیچ وقت دربی را نباخت، قهرمان آسیا شد و فقط با 3 سال بازی در استقلال جوایز زیادی کسب کرد و …

بیایید ادامه دهیم! آقای مرتضی در پایان می خواستیم نظر شما را در مورد حذف احتمالی پرسپولیس و استقلال از آسیا جویا شویم؟

تا جایی که شنیدم فرصت گذشته و قطعی شده! با این حال امیدوارم این دو تیم در آسیا بمانند چون آبروی فوتبال ایران را دارند. پرسپولیس در تمام این سال ها یکی از قدرت های آسیایی بوده و حیف است که اینقدر عجیب و زشت از لیگ قهرمانان دور بماند.

دیدگاهتان را بنویسید