ستاره پرسپولیس فاش کرد: حضور من در پرسپولیس ربطی به ماندن گل محمدی ندارد

228800 972 خبر خاکستری

مهدی عبدی چند هفته است که کمتر در خط حمله پرسپولیس بازی می کند. حتی در برخی رسانه ها خبرهایی مبنی بر اینکه عبدی در صورت حضور یحیی گل محمدی همچنان سرمربی فصل آینده پرسپولیس باشد، از این تیم جدا می شود، زیرا در بسیاری از مسابقات فیکس نشده است. البته مهاجم جوان پرسپولیس این موضوع را تکذیب می کند. او که در این فصل توانسته 7 گل به ثمر برساند این روزها در حال پاسخگویی به سوالاتی درباره وضعیت خود و پرسپولیس است.

اتفاقات تبریز بسیار حاشیه ای شده است.

صحنه های واقعا خطرناکی بود که امنیت مربیان و بازیکنان را به خطر انداخت. باران سنگی را در ورزشگاه دیدیم. البته از حضور هواداران در ورزشگاه خرسند بودم اما افرادی که سنگ پرتاب می کردند اصلا شبیه هواداران فوتبال نبودند. در نهایت این اتفاق افتاد که داور تصمیم گرفت بازی را وسط نگه دارد.

دلیل این اتفاقات در ورزشگاه ها چه می تواند باشد؟

متاسفانه عده ای اصلا اهل فوتبال نیستند و فقط دنبال تضاد و حاشیه هستند. حساب آنها باید جدا از هواداران واقعی تراکتور و در کل فوتبالدوستان باشد. در این راستا، برگزارکنندگان بازی می توانند با تدابیری برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی در ورزشگاه ها کمک کنند. خدا رحمت کند که هیچ مربی و بازیکنی آسیب جدی ندیده باشد.

نظرت در مورد قهرمانی استقلال چیست؟

متأسفانه در برخی مسابقات امتیاز از دست دادیم که به دلیل بدشانسی و از دست دادن موقعیت ها تعیین کننده بود. همین امر باعث شد از پیست عقب بمانیم و در نهایت در جمع مدعیانی مانند سپاهان، گل گهر و استقلال قرار گرفت که استقلال با کسب امتیاز لازم قهرمان شد.

هواداران استقلال در فضای مجازی خواستار رای ویژه پرسپولیس هستند.

این شعارها مایه شادی فوتبال است، اما نباید آنها را ساده گرفت. ما هم در عرض 5 سال قهرمان لیگ شدیم. یک سال از قهرمان شدن استقلال می گذرد، اتفاق خاصی نیست. مطمئن باشید پرسپولیس در فصل آینده شانس قهرمانی مجدد را خواهد داشت.

امسال خیلی کم بازی کردی. علتش چه بود؟

من همیشه برای بازی آماده بوده ام و هستم. حالا مربی است که تصمیم می گیرد تعمیر یا نجات بازی کند. اما هر چند دقیقه که در زمین هستم با تمام وجود بازی می کنم و برای من فقط موفقیت تیم مهم است. در گذشته هم گفته بودم که دوست دارم پرسپولیس موفق باشد و بهبود بازی در اولویت بعدی من است. وقتی پرسپولیس می برد من خوشحالم چون هواداران خوشحال هستند.

اما کم بازی باعث شد فقط 7 گل بزنی در حالی که می توانستی گلزن شوی.

هر مهاجمی دوست دارد بیشتر بازی کند تا شانس گلزنی خود را افزایش دهد. در اینکه دوست دارم دقایق بیشتری بازی کنم شکی نیست اما باید به نظر مربی احترام بگذاریم.

هفته گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه گل محمدی برای فصل آینده در پرسپولیس بماند، از این تیم جدا خواهد شد.

بله متاسفانه من این شایعه را شنیدم ولی اصلا صحت ندارد. من به همه مربیانم احترام می گذارم و هرگز چنین بحثی مطرح نشده است.

آیا استدلال لژیونر شدن درست است؟

من مورد دقیق را نمی دانم. در پایان فصل موضوع را با مدیر برنامه‌هایم در میان می‌گذارم و آینده فوتبالم را تعیین می‌کنم. اما اولویت من همیشه بازی در پرسپولیس ایران است و به تیم دیگری فکر نمی کنم.

آیا در فکر حضور در تیم ملی هستید؟

قطعا هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود. من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما باید دید نظر مربیان تیم ملی چیست. اگر دعوت شوم با جان و دل به تیم ملی خدمت خواهم کرد و اگر دعوت نشدم برای تیم ملی در رقابت های آینده به ویژه جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید