آینده من ربطی به بازی فردا ندارد/ پرسپولیس برای برد نیاز به معجزه دارد!


ساعت: 22:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839890

سرمربی تراکتورسازی گفت: پرسپولیس قهرمانی را از دست داده و این تیم دچار مشکلات روحی و روانی است و برای قهرمانی نیاز به معجزه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارطغرل ساغلام در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: از صمیم قلب می خواهم بگویم با توجه به اینکه در این هتل زندگی می کنم از داشتن مهمانانی مثل شما خوشحالم. امروز یک برنامه تمرینی انجام دادیم و بعد بازی جوانان سپاهان و تراکتور را دیدم و بعد آنالیز کردیم و در این ترافیک به نشست خبری آمدم تا شرمنده شما نباشم.

وی ادامه داد: ابتدا باید در مورد شرایط تیم صحبت کنم. با توجه به 8 امتیازی که در 4 هفته اخیر کسب کرده ایم، کمی از تیم های انتهای جدولی فاصله گرفته ایم و تقریبا 8 امتیاز با این تیم ها فاصله داریم. تا حدودی خیالمان راحت شد. قبل از تمرین به بازیکنان گفتم هر لحظه ممکن است در فوتبال با هر اتفاقی روبرو شوید، بنابراین نباید آرام باشیم و احساس راحتی کنیم، بلکه باید آن را جدی بگیریم.

او گفت: برای این بازی بازیکنان انگیزه رقابت دارند. می خواستیم بازی با ذوب آهن را ببریم و بقای خود در لیگ برتر را 100 درصد کنیم تا خطر سقوط حتی روی کاغذ و شروع کار برای فصل آینده را نداشته باشیم، اما با همه تلاشمان بازی مساوی شد اما خوشبختانه حریفان هم امتیاز از دست دادند که مثبت بود.

ساغلام گفت: فردا با شکست پرسپولیس می‌خواهیم 100 درصد بقای خود را در لیگ برتر بسازیم و فصل پر دردسر و سختی را که داشتیم با شادی به پایان برسانیم. فصلی که مدام به دنبال راه حلی برای مشکلاتمان بودیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با شکست مقابل سپاهان و همچنین با پیروزی استقلال مقابل فولاد قهرمانی را از دست داد و این تیم از نظر روحی آسیب دید و برای برد نیاز به معجزه دارد! اما بهتر می دانید که بازی تراکتور و پرسپولیس همیشه بازی های جذاب و بسیار حساسی بوده است. در هر صورت بازیکنان ما شرایط را درک می کنند و فردا با مسئولیت بیشتری در زمین بازی می کنند و تمام تلاش ما این است که با کمک هواداران پیروز شویم و بقای خود را در لیگ برتر تضمین کنیم و دیگر خطر افتادن روی کاغذ را نداشته باشیم. .

وی خطاب به هواداران تیمش گفت: هواداران ما پس از مدت ها در بازی مقابل مس رفسنجان به ورزشگاه آمدند و به کمک تیم آمدند و توانستیم سری نبرد خود را به پایان برسانیم و 3 امتیاز از حریف بگیریم. ” در دیدار مقابل هواداران با اینکه دو بار از حریف عقب بودیم اما موفق شدیم به پیروزی برسیم که با کمک هوادارانمان بود. از هواداران می خواهم از ابتدا تا انتها از تیم حمایت کنند و در چارچوب قانون و بازی جوانمردانه تیم را تشویق کنند.

ساغلام در خصوص دیدار فینال سپاهان و تراکتورسازی در رده های اصلی که امروز برگزار شد، گفت: حضور هر دو تیم در فینال را تبریک می گویم و با توجه به حضور این دو تیم در فینال باید مورد ارزیابی قرار گیرند اما من معیارهایی دارم که دارم و انتظار دارم تیم های پایه بازیکنان خود را به تیم بزرگسالان بیاورند، من به دیدگاه های نتیجه ای در مورد تیم های دسته جمعی اعتقادی ندارم، زیرا این دیدگاه برای فوتبال ایران خوب نیست، اگر تیمی برنده تیم بزرگ شود، اما هیچ کدام. از بازیکنانش به تیم های بزرگسالان نمی رسد، این قهرمانی ارزشی ندارد.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: سعید واسعی مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و ایمانی فردا در لیست ما قرار دارد و در صورت نیاز از او در این دیدار استفاده خواهیم کرد. وضعیت مصدومیت یک بازیکن دیگر برای بازی فردا مشخص نیست. Razzacpur نیز محروم است. از بازیکنانم خواستم بازی خوبی انجام دهند و با تمام وجود در زمین حضور داشته باشند و برای تیم موثر باشند.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص جذب بازیکنان باکیفیت به پرسپولیس گفت: پرسپولیس در جذب بازیکن خوب عمل کرده و از این نظر نسبت به پرسپولیس ضعیف تر هستیم اما فردا سعی می کنیم ضعیف ها را بهتر بپوشانیم، طرف های شما را بهتر بپوشانیم و از شما بهتر استفاده کنیم. نقاط قوت و با همه چیز بازیکنانی هستند که برای موفقیت تلاش می کنند و با دویدن بیشتر و اشتباهات کمتر تراکتور را در مسیر پیروزی قرار می دهند و سه امتیاز را می گیرند.

ساغلام درباره اینکه آیا بازیکنان برای بازی فردا انگیزه دارند یا خیر، گفت: از بازی با ذوب آهن تا الان در این مورد با بازیکنان صحبت کردم. بازی با تیمی مثل پرسپولیس ساده ترین کار مربیان برای ایجاد انگیزه و ایجاد انگیزه در بازیکنان است و مطمئنا بازیکنانی که انگیزه مضاعف دارند، مسئولانه در زمین بازی خواهند کرد اما بازیکنان مسئولیت پذیر بازیکنانی هستند که در همه مسابقات با انگیزه بازی می کنند. تیم ما در چهار بازی اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و جو خوبی در تیم حاکم است و قصد نداریم این جو خوب را بشکنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته در تراکتور بودی اما مقابل پرسپولیس و استقلال بازی نکردی، گفت: درست یادت هست، بله، تیم من مقابل پرسپولیس و استقلال بازی نکرد. اینها تیم های بزرگی هستند و تیم های بزرگ دیگری هم در فوتبال ایران وجود دارد که ما نیرو داریم. به همه تیم ها احترام می گذارم و قطعا بازیکنان ما از نظر انگیزه در موقعیت خوبی مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

او گفت: آینده من در تراکتور ربطی به نتیجه فردا ندارد، اما کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. هیچکس از فوتبال این تیم راضی نبود. نمی خواهم کسی را سرزنش یا انتقاد کنم، فقط از شما می خواهم شرایط تیم را آنالیز کنید. شرایط در تیم آشفته بود، هواداران نگاه منفی به تیم و بازیکنان داشتند. اعتماد بین بازیکنان و باشگاه از بین رفت. مشکلات اقتصادی وجود داشت و این روی شرایط تیم تاثیر گذاشت. قبلا هم گفته بودم تراکتور سخت ترین دوران خود را پشت سر می گذارد.

وی افزود: در ابتدای فصل و در نقل و انتقالات بازیکنان باکیفیتی از این تیم جدا شدند و برخی از بازیکنانی که به این تیم آمدند نتوانستند تیم را به جایگاه اصلی خود برسانند. شما بهتر از من شرایط تیم را می دانید. وضعیت تیم در جدول لیگ مشخص است.” برای اینکه روی کاغذ خط سقوطی نداشته باشیم و در لیگ برتر بمانیم. فردا می خواهیم با کمک هواداران برنده شویم و خیالمان راحت شود و با مالک باشگاه زنوزی برای همکاری فصل آینده صحبت کنیم. چه انتظارات و برنامه هایی از باشگاه دارند، اما اول خیالشان راحت باشد تا در لیگ برتر بمانند.

وی درباره اینکه آیا سنگ آهن هفته گذشته در تراکتور آفساید بوده است، گفت: هفته گذشته این سوال از من پرسیده شد. صادقانه باید بگویم که دروازه حریف آفساید نبود اما این مشکلات در فوتبال برای همه تیم ها پیش می آید. این اتفاق برای ما و سایر تیم ها افتاد. می توان محاسبه کرد چند اشتباه داوری به ضرر ما بوده است اما در فوتبال این اتفاق می افتد. ما باید واقعیت را بپذیریم.

ساغلام با اشاره به درک بازیکنانش از افکارش گفت: خوش شانس هستم که بازیکنان خیلی خوب با افکار من هماهنگ شدند و بهتر کار کردند. مشخص است که تیم ما بازی به بازی بهتر می شود، اما یکی از مهمترین مشکلات زمین این است که بازیکنان بیشتر می دوند و تلاش بیشتری می کنند و در دفاع خوب هستند که این کار را انجام دادیم، اما در تهاجمی به کار بیشتری نیاز داریم. فاز. ما باید صلاحیت بیشتری داشته باشیم و خدا را شکر در این زمینه نیز پیشرفت داشته ایم. روی ضربات کرنر و ضربات آزاد گلزنی کردیم. عباس زاده سرحال است و گل های زیبا شکوفا می شوند. امیدوارم فردا سایر بازیکنان خط حمله ما یعنی پیمان بابای و سامان عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا پیامی برای هواداران تراکتورسازی دارید، گفت: در ابتدای صحبت هایم گفتم. هواداران برای ما بسیار مهم هستند و از نظر عملکرد نقطه قوتی برای تیم ما هستند. همانطور که گفتم در مسابقه با هواداران دو بار عقب بودیم و با کمک هواداران و تلاش بازیکنان پیروز شدیم. فردا انتظار داریم هواداران از ابتدا تا پایان بازی به تیم کمک کنند نه اینکه موضوع منفی را مطرح کنند بلکه پشت تیم بایستند و از ما حمایت کنند.

وی گفت: هواداران مسائل منفی را مطرح نکنند ما به هیچ وجه پرتاب اشیا را تایید نمی کنیم چنین اتفاقاتی نباید بیفتد. هواداران باید تا پایان بازی از تیم حمایت کنند و به هیچ وجه به مسائل منفی فکر و عمل نکنند. به هواداران قول می دهیم در چارچوب قوانین مسابقه قوی و جدی بازی کنند و همچنین از آنها می خواهیم که بازی جوانمردانه را برای حریف سخت کنند و بازیکنان تراکتور نیز می خواهند نمونه و چابک باشند و به جهت مثبت اشاره کنند. مقابل حریف بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید