استقلال برای پرداخت به استراماچونی به معجزه نیاز دارد

استقلال برای پرداخت به استراماچونی به معجزه نیاز دارد

باشگاه استقلال برخلاف شرایط خوبی که در لیگ برتر دارد با شرایط مالی بی سابقه ای دست و پنجه نرم می کند. برنامه پرداخت استراماچونی به سرعت به صفر نزدیک می شود و امید مدیران باشگاه برای غلبه بر این بحران خرد کننده بر این اساس در حال کاهش است.

در حالی که پرداخت بدهی استراماچونی در زمان باقی مانده عملاً از دست مدیران باشگاه خارج است، بدون توجه به تمایل آنها به کمک های دولتی، مسئولان استقلال شماره حساب را منتشر کردند تا هواداران بتوانند با کمک های مالی خود به تیم محبوب خود برای خروج از این باتلاق کمک کنند. .

اما بدون توجه به شرایط حاکم بر شرایط اقتصادی کشور، مدیران باشگاه استقلال با دریافت پیام های گسترده هواداران مبنی بر اینکه باشگاه شماره حساب بدهد، ما هواداران پرداخت می کنیم، اقدام به انتشار شماره حساب کردند. ، تا هواداران و کسانی که به فکر باشگاه هستند بتوانند به باشگاه کمک کنند تا از این شرایط سخت عبور کند.

اما حالا 10 روز از اعلام شماره حساب باشگاه استقلال در شبکه های اجتماعی می گذرد، مجموع از قضا باور نکردنی است. زیر 500 میلیون تومان!

با این حال نمی توان مدیران فعلی باشگاه استقلال را مقصر دانست و مشخص است که پرداخت مبلغ سرسام آور بدهی استراماچونی که با قیمت فعلی دلار در بازار نزدیک به هفتاد میلیارد است به همراه هزینه های جاری باشگاه. ، در فضای اقتصادی کنونی فوتبال غیرممکن است اینجا ایران است.

مبلغ نزدیک به 500 میلیون تومان از سوی هواداران باشگاه استقلال در حالی مطرح شد که انتظار می رفت با توجه به پایگاه استقلال در جامعه هواداران و البته جدی بودن این پرونده، نه کل مبلغ، بلکه بخش قابل توجهی از این بدهی تامین شود. .

دیدگاهتان را بنویسید