تکواندو وضعیت خوبی ندارد. احساس کردم نبودن بهتر است/ هر که بیاید انتظار معجزه دارد


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882496

دوست دارم یک مربی ملی راه اندازی کنم که بتوانم تاثیر خوبی داشته باشم

قهرمان سابق تکواندو جهان و المپیک گفت: تکواندو وضعیت خوبی ندارد; احساس کردم بهتر است نباشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف کرمی قهرمان سابق تکواندو جهان و المپیک در حاشیه افتتاحیه سردیس خود گفت: افتتاحیه سردیس اتفاق خوبی است. مدال می دهند، انگیزه می دهد.

وی درباره حضورش در پاکستان به عنوان سرمربی گفت: بعد از اینکه پیشنهاد پاکستان را پذیرفتم خیلی ها گفتند چرا پاکستان؟ اما دوست دارم مربیگری ملی را جایی شروع کنم که بتوانم تاثیر خوبی داشته باشم. ما در مدت کوتاهی نتایج خوبی گرفتیم و تکواندوکاران پاکستانی پیشرفت خوبی داشتند و برنز آسیا را کسب کردند و بچه ها پیشرفت خوبی داشتند اما در دقایق پایانی شکست خوردند، البته من تا به حال مسابقات آنها را ندیده بودم.

این پیشکسوت تکواندو کشور درباره همکاری با فدراسیون تکواندو یادآور شد: عضو کمیته فنی هستم اما برای حضور در کادر فنی و مربی یکسری شرایط باید رعایت شود. مهمتر از همه دوست دارم در ایران باشم.

وی در خصوص مواردی که در این زمینه مد نظر شماست، گفت: بحث فنی، مالی و امکانات مهم است و همچنین فضای حاکم بر تکواندو مهم است. و معجزه را نمی توان در مدت کوتاهی انجام داد. هرکسی می آید انتظار معجزه دارد.

کرمی در پاسخ به این سوال که تکواندو با چه شرایطی می تواند به روزهای اوج خود بازگردد، گفت: کار سختی است و کشورهای دیگر در حال پیشرفت هستند. برای رسیدن به جایگاه قبلی باید بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید