زمانی که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بودم احساس غرور می کردم


ساعت: 20:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814389

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خدا را شکر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور داشتم و در یکی از سفرهایی که در چند سال اخیر انجام شد، موفق به بازدید از راهیان نور شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی فگی بایگر با اشاره به سریال تلویزیونی «شوق پرواز» سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین وظایف در شرایط کنونی جامعه دانست. و راهنمای مسافرتی که با تهاجم فرهنگی دشمن مخالفت می کند می تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس یکی از معنوی ترین سفرهای کشور است و به دلیل بیماری عروق کرونر شاهد توقف موقت بودیم اما با تلاش کارکنان راهیان نور با رعایت پروتکل های بهداشتی امسال کاروان ها ظاهر شدند. ما پرستندگان نور در سراسر کشور تا سرزمین نور هستیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: به لطف خدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور داشتم و در یکی از سفرهایی که در چند سال اخیر انجام شد، موفق به بازدید از چراغ های دریا شدیم.

فقیه افزود: زمانی که من و دیگر همرزمانش در سفرهای راهیان نور شرکت کردیم، به خود می بالیدیم و به شهدایی که در امنیت کنونی کشور ما کمک کردند، احساس غرور و افتخار می کردیم و باید قدردان آنها باشیم. . “

وی افزود: مسئولان باید راهیان نور را الگوی عملی خود در حل مشکلات کشور قرار دهند چرا که هر جا به الگوی دفاع مقدس عمل کرده ایم موفق بوده ایم و نباید فراموش کنیم که یادگار شهدای یک الگوی جهاد، باعث پیشرفت می شود.» و توسعه کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید