وزیر یا رئیس کمیته ملی المپیک بیاید. من ترک کردم


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887405

رئیس فدراسیون شمشیربازی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک در انتخابی کمیسیون ثبت نام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، فضللا باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در کمیته ملی المپیک برای تصدی ریاست و نایب رئیسی این کمیته ثبت نام کرد.

باقرزاده درباره کاندیداتوری خود در جمع خبرنگاران گفت: حدود 40 سال است که در ورزش هستم و مدیریت بودم، در اداره کل آمل بودم و سپس سمت های مختلفی را بر عهده داشتم. همچنان عضو شورای عالی ورزش هستم و این دوره برای ریاست و نایب رئیسی معرفی شدم.

باقرزاده افزود: کمیته ملی المپیک را به خوبی می شناسم، احساس مسئولیت کردم و آمدم. الان شرایطی هست که قبلا نبود. اگر چهره های سیاسی، آقای صالحی امیری یا وزیری کاندید شوند، انصراف می دهم. من این استقبال را در جامعه ورزش دارم و با همه فدراسیون ها تعامل خوبی دارم. امیدوارم روز انتخابات روز خوبی برای جامعه ورزش باشد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: این نامزدی مانند ریاست نیست، مجمع تعداد معینی دارد و همه همدیگر را می شناسند. اکثر فدراسیون هایی که می توانند در مجمع شرکت کنند، همه شرکت می کنند و دنیا کمیته ملی المپیک هر کشور را می شناسد، بنابراین بسیار مهم است. آنها باید ارتباط خوبی بین کمیسیون و وزارتخانه داشته باشند زیرا وزارت متولی ورزش است. در زمان هاشمی طب و صالحی امیری کمیته شرایط خوبی داشت و فردی که ریاست را برعهده می گیرد باید تعامل خوبی با فدراسیون ها و جامعه ورزش داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر وزیر و صالحی امیری هر دو کاندیدا می شدند، برای چه کسی کناره گیری می کردید، خاطرنشان کرد: اگر هر دو بیایند به نفع هر دو کنار می روم! اگر وزیر بیاید سکاندار است و از محافل ورزشی است. اگر آقای صالحی امیری بیاید می فهمند با اینکه ورزشکار نبود اما توانست جایگاه خوبی در ورزش کسب کند. او هویت خاصی برای کمیته دارد. اگر هر دو بیایند، کناره گیری می کنم و برای معاونت ریاست جمهوری کاندید خواهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید