ماجرای تیراندازی به مادر و پسر خردسال در بویین زهرا چه بود؟ / پلیس فاش کرد

ماجرای تیراندازی به مادر و پسر خردسال در بویین زهرا چه بود؟  / پلیس فاش کرد

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در مورد صدای تیراندازی توسط شهروندان در پنجم دی ماه 1401 گفت: 2 سارق زنجیری که مادر و پسر بودند و یک دستگاه پراید را از استان البرز سرقت کرده بودند با تلاش ماموران امنیتی دستگیر شدند.

سرهنگ وجی الله عبدی ضمن تشریح عملیات پلیس در بوئین زهرا گفت: دوشنبه گذشته 5 دی ماه حوالی ساعت 13 گزارش شد 2 سارق فراری با یک دستگاه پراید سرقتی از استان البرز در حال فرار به بویین زهرا هستند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش منتشر شده، در عملیات تعقیب سارقان، مدافعان پلیس شهرستان بویین زهرا به محل اعزام شده اند.

عبدی ادامه داد: پس از تعقیب و گریز نسبتا طولانی پلیس و سارقان که به اخطار و توقف های متوالی بی توجهی کردند، پلیس مجبور به تیراندازی به سمت پراید تایر شد که در نهایت منجر به دستگیری سارقان شد.

وی بابیان اینکه این سارقان در یک ماه گذشته سابقه سرقت کابل های برق را داشتند و در یک ماه گذشته نیز گزارشی مبنی بر سرقت سیم و کابل برق گزارش شد و متوجه شدیم سارقان خودرو همان سارقان کابل برق هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: سارقان اهل استان دیگری هستند که یکی از سارقان مذکور پس از تیراندازی به خودرو از ناحیه پهلو دچار جراحت سطحی شده و هم اکنون در وضعیت جسمانی مساعدی است.

وی در پایان با بیان اینکه ماموران پلیس در دستگیری سارقان 3 گرم هروئین کشف کردند، گفت: پس از ترخیص سارق مجروح از بیمارستان، مادر و پسر برای تعیین میزان تحویل مراجع قضایی شدند. جنایت آنها آشکار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید