4 نانوایی متخلف در بویین زهرا پلمب شد / توزیع 18 تن مرغ گرم در این شهرستان

وی افزود: اقلام اساسی در شهرک بویین زهرا نیز توزیع شد و هم اکنون روغن، تخم مرغ، مرغ و گوشت منجمد در مغازه ها و فروشگاه ها موجود است و همچنین تعدادی از فروشگاه های بزرگ شهرستان نیز به فروشگاه های نو تزریق شدند. قیمت.

سرپرست فرمانداری بویین زهرا گفت: از مردم عزیز می خواهیم به سیاست جدید دولت در اصلاح اقتصاد کشور اعتماد و حمایت کنند تا بتوانیم این کار مهم و ارزشمند را که مایه مباهات نظام است با موفقیت به پایان برسانیم. و به نفع همه افراد جامعه است.»

توزیع 18 تن مرغ گرم در شهرستان بویین زهرا


وی با اشاره به توزیع 18 تن مرغ گرم در روز شنبه در شهرستان بویین زهرا گفت: میزان مصرف مرغ در آن شهرستان تا قبل از اعلام قیمت های جدید حدود 15 تا 20 تن بود و خوشبختانه کمبود اساسی نداریم. عناصر.”

ادیب رامندی از مطبوعات 4 متخلف نانوایی ها خبر داد و گفت: در بحث کار نانوایی ها نظارت و گشت های متشکل از تعزیرات، جهاد کشاورزی، صمت و نماینده استاندار، بازرسی بازار و تثبیت بازار را تقویت کرده ایم. .

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم همراهی کردند و اکنون مشکل خاصی در شهرستان بوئین زهرا وجود ندارد. البته در عرضه نفتی که به بازار تزریق می شود، کمبودهایی داشته ایم.»

این مسئول بیان کرد: اگر ساکنان شهرک بویین زهرا مشکلی در تامین کالاهای اساسی و یا کمبود آن احساس کردند حتما به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

وی در پایان گفت: چندین مورد کشف اشیای نفوذی عمده در این شهرستان گزارش شده که اشیاء آن قابل توجه نیست؛ اما به هر حال هرگونه انباشت کالاهای ضروری رفع می شود.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید